« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
در استانه راهپیمایی 22 بهمن
احزاب و تشکلها و شخصیت های سیاسی کهگیلویه و بویراحمدبا صدور بیانیه هایی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کردند: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن شور و شعور ملت خود را به رخ جهانیان می کشانیم و با صدای بلند فریاد می زنیم که ملت ایران از تهدید و تحریم نمی هراسد.
پایگاه خبری آوای رودکوف : فردا جمعه 22 بهمن ماه سال 1395 بار دیگر در خیابان های شهرهایمان بوی «گل و سوسن» خواهد پیچید؛ بار دیگر نوای خاطره انگیز «الله اکبر»های ملت در آسمان ایران طنین اندازه می شود و صفحه ای تازه در حماسه های غرورآفرین این مرز و بوم به وسعت تمام تاریخ ورق خواهد خورد.

در همین راستا بعضی از احزاب و تشکلهای سیاسی و همچنین جمعی از شخصیتهای استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامهای جداگانه مردم را به حضور گسترده در این آئین باشکوه دعوت نموده اند:

شورای تبیین گفتمان امام انقلاب و رهبری :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾


بهمن ۱۳۵۷ تجلی ارمانهای الهی و انسانی ملت ایران بود ، که با رهبری بزرگمرد تاریخ معاصر خمینی کبیر " استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی"  را فریاد زدند و طومار استبداد و استکبار را در هم پیچیدند .

امروز پس از گذشت ۳۸  از ان خروش انقلابی ملت ایران ، در سایه وحدت و مقاومت ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی و رهبری داهیانه و پیامبر گونه مقام معظم رهبری ، با وجود همه توطئه های خارجی و تفرقه افکنی های داخلی ، شاهد اعتلای روزافزون ایران اسلامی و صدور انقلاب و ارمان های ان ، به قلوب ملت های ازادی خواه جهان هستیم .

و اکنون که استقرار دولت جدید امریکا خوی پلید و شیطانی استکبار را هویدا نموده است ، همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران پاسخ ریس جمهور امریکا را روز ۲۲ بهمن خواهند داد
 "  شورای تبیین گفتمان انقلاب " استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر  از عموم ملت ایران دعوت مینماید فارغ از دسته بندی های سیاسی ، یک دل و یک صدا با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر فریاد "استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی "  را به گوش جهانیان و استکبار پلید و ایادی جیره خوارش برسانند و با ارمان های بلند انقلاب خمینی کبیر و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت نمایند .

امید است حضور حماسی و باشکوه ملت شریف ایران عزم ملت های مستضعف و ازادی خواه جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم تر نماید


ابراهیم نیک دل /   " دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب " استان کهگیلویه و بویراحمد

.........................................................

حجت الاسلام سیدمحمدموحد:
همه مردم را به حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می نماییم.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا 
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.( آیه ۸۱ سوره اسراء)

بی شک پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول سیاسی، سرنگونی یک رژیم و یا جابجایی قدرت در داخل مرزهای یک کشور نبود بلکه زلزله ای ویرانگر برای کشورهای استعمارگر شرق و غرب محسوب شده که پایه های حکومت استکبار جهانی و رژیم های وابسته به آن را متزلزل کرد.این نهضت با هدف سرنگونی رژیم فاسد پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در ایران پایه گذاری شد و در مدت کوتاهی توانست پیام اصلی خود را که ماهیتی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ی دینی و ارزش های معنوی داشت به مسلمان منطقه و کشورهای آزادی خواه جهان صادر کند.و اینک در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت شریف ایران با توکل به خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، در برابر هجمه ها و دسیسه های دشمنان نظام اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده و همچون روزهای آغازین نهضت به آرمان امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وفادار است.

اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، از مردمان و غیور همیشه در صحنه ایران اسلامی بخصوص  استان کهگیلویه و بویر احمد دعوت می کنم تا با حضور پرشور و وحدت بخش خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غیرت انقلاب خود را به همگان نمایان کنند.

 سید محمد موحد

------------------------------------------------------------
حجت الاسلام
سید علی محمد بزرگواری

 
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله ۲۲ بهمن ماه سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه دوست داران امام و شهدا تبریک عرض می کنم

اولا  امام خمینی صلوات الله علیه فرمودند که حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است پس شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن واجب است .

ثانیا  یکی از فروع دین ما تولی است یعنی دوستی با خدا؛قرآن و اهل بیت علیهم السلام از واجبات مکتب اسلام است و این نظام هم در راستای همین تولی بر پا شده است .

ثالثا  تیری از فروع دین ما یعنی دشمنی با دشمنان خدا و قرآن و اهل بیت علیهم السلام از واجبات مکتب اسلام است .

رابعا  حمایت از نظام اسلامی ما مایه خوشحالی دوستان ما و مایه ناراحتی دشمنان ماست .

بنا بر ادله اقامه شده حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن واجب است مخصوصا امسال که رهبری حکیم و عزیز ما به دشمنان خبیث این نظام فرموده اند مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جواب شما را خواهند داد.
 
انشاءالله در راه شادی روح امام و شهدا و تبعیت از ولایت فقیه و حمایت از جبهه مقاومت همه در راهپیمایی فردا شرکت خواهیم کرد.

والسلام علیکم و رحمت الله /سید علی محمد بزرگواری /تاریخ ۲۱/ ۱۱/ ۱۳۹۵

----------------------------------------------------------------
   عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

روز ۲۲ بهمن گل سرسبد روزها، بهمن چکیده ماه ها٬ زمستان بهار فصل ها و سال ۵۷ عصاره تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است. بنیانگزار انقلاب چه زیبا فرمودند  ۲۲ بهمن یوم الله است. واقعیت٬ رمز و مغز  این تحول جهانی٬ رهبری پیامبرگونه امام راحل٬ جانفشانی و ایثار مردان و زنان خداجو و وحدت مردم در پناه و لطف خدای بزرگ بود که انقلاب اسلامی را بوجود آورد. در امتداد این نهضت عظیم مقام معظم رهبری ضمن درایت و زعامت بی نظیر فرموده اند « ما راهپیمایی ۲۲بهمن را در پیش داریم خواهید دید ملت عزیز مثل سال های گذشته و پر شورتر از گذشته وارد عرصه نگاه های جهانی خواهد شد»
آری ۲۲ بهمن آرمان ملت ایران است و متعلق به قشر و گروه خاصی نیست. اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت با گرامیداشت یاد حضرت امام و همه کسانیکه در به نتیجه رسیدن انقلاب نقش ایفا کرده اند این روز حماسی و پیروزی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های گرانقدر شهداء٬ آزادگان٬ جانبازان٬ ایثارگران و تمام ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را فارغ از جناح و جریان سیاسی به  حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جشن ملت ایران دعوت می نمایم تا بار دیگر ضمن خلق حماسه ای دگر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس نمایند و با آرمان های آن پیر فرزانه و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نماییم. توفیق٬ سلامت و سربلندی ملت ایران را از خدای سبحان مسئلت دارم.

             عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی


-----------------------------------------------------
دکتر دارا کریمی نژاد /سر پرست فرمانداری شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران ، لبریز از وقایع و حوادثی است که هر کدام به نوعی در حرکت به سوی وادی پیشرفت سهم بسزایی داشته اند . اما  واکاوی علل و چرایی این وقایع ما را به چند نکته ی قابل تامل رهنمون می سازد .

نخست آنکه حافظه تاریخی ملت ایران سرشار از شور و شعور و تکاپو در مسیر بالندگی است و این عنصر اساسی همواره ، کانون خیزش های مردمی علیه حاکمان ظلم و جور بوده است.  دوم آنکه ایدئولوژی برگرفته از دین انسان ساز اسلام به عنوان فاکتور قوام بخش پویایی حرکتهای مردمی،  وجه ممیز جنبش های عمومی معاصر ایران  با سایر  انقلابهای اتفاقی دنیا، نقش بسزایی داشته و دارد . سومین نکته قابل اعتنا در جنبش های تاریخ معاصر ایران ، مشارکت همه جانبه تمام اقشار جامعه در روند شکل گیری ، ادامه و تحقق انقلاب بوده که این مهم در سایر انقلابهای دنیا دیده نمیشود .

در این میان انقلاب مردمی سال ۵۷ در ایران اسلامی بعنوان نتیجه نهایی خرده انقلابهای تاریخ ملت ایران ؛ با ارائه الگویی جدید از استکبارستیزی علاوه بر رهایی ملت ایران، الهام بخش ملتهای مظلوم منطقه و حتی فراتر از منطقه بود . انقلابی که با تکیه بر سه عنصر ایمان به خدا ، رهبری امام راحل ( ره ) و وحدت مردم شکل گرفت و به ثمر نشست . انقلابی که در کوچه باغ آن  بوی باروت استبداد در شمیم دلنشین گل های یاسمن گم شده بود .

اینجانب ضمن عرض شادباش این ایام خجسته به محضر رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ایران خاصه مردم فهیم شهرستان لنده ، از آحاد مردم شریف ، اقشار و صنوف ، پیر و جوان ، همه و همه دعوت می کنم با حضور خود در میثاق ملی ما ایرانیان یعنی راهپیمایی بیست و دوم بهمن یکبار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده تا به جهانیان ثابت نماییم بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از فجر انقلاب اسلامی هنوز در سر شور بهمن پنجاه و هفت داریم و تا همیشه به انقلاب خود وفادار خواهیم ماند . انشاالله

دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده
--------------------------------------------------------------------------------

ادامه دارد......................................................................................


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: