« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
لنده
دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی الزهرا لنده با برپایی برنامه های شاد و مفرع دهه فجر را گرامی داشتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ همه ساله با فرا رسیدن دهه مبارک فجر شور و شوق وصف ناپذیری در مدارس برپا می گردد. مدیران ؛ مربیان و دانش آموزان به طور خود جوش و با هیجان وصف ناپذیری به آذین بندی کلاسها پرداخته و با تشکیل و شرکت در گروه های سرود و نمایش خود را برای جشن های دهه فجر آماده می سازند.

به همت مدیریت دبیرستان دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) جشن بزرگ سالکرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن این آموزشگاه  برگزارشد.

به گزارش خبرنگار "آوای رودکوف" از لنده در این مراسم که با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، و جمعی از کارکنان ستادی آموزش و پرورش لنده شرکت داشتند از دانش آموزان برتر این آموزشگاه تجلیل شد.

حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده در این مراسم طی سخنانی گفت: بزرگترین دستاورد ما از انقلاب اسلامی احیای دین و ولایتمداری است.

امام جمعه لنده افزود: این انقلاب موتور محرکی دارد به نام ولایت که این ولایت انقلاب را شکست ناپذیر و الحمدالله در جهان مقتدر معرفی کرده است که امروز تمام بزرگان و اندیشمندان جهان، تحلیل شان این است که آینده متعلق به اسلام است همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: به زودی اسلام پست های کلیدی جهان را به تصرف در خواهد آورد.

حجت الاسلام محمودی اصل  با اشاره به اینکه ملت ما ملتی مقتدر است، اظهار داشت: بزرگترین دستاوردی که امروز داریم، احیا دین، ولایت مداری و جایگزینی ولایت به جای طاغوت می باشد، که این بزرگترین نعمت است.

در پایان این مراسم از دانش آموزان افتخار آفرین این آموزشگاه نیز تجلیل شد.















































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: