« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی
طرح های اشتغال اجرا شده امسال برای مددجویان شامل 71 طرح کارانگیزی، 209 طرح توان افزایی، یک هزار و 401 طرح خودکفائی است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کارگاه پخت نان سنتی به نمایندگی از یکصد طرح اشتغال زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان باشت به بهره برداری رسید.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه این طرح با بیان اینکه ایجاد اشتغال به منظور توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، افزود: برای اجرای طرح های اشتغال زایی مددجویی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

محبی با بیان اینکه امسال یک هزار و 681  طرح اشتغال برای مددجویان اجرا شده، اظهار کرد: این طرح ها بیشتر در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی بوده و بیش از 240 میلیارد ریال در این زمینه از محل اعتبارات بانکی و امدادی هزینه شده است.

محبی تصریح کرد:  طرح های اشتغال اجرا شده امسال برای مددجویان، 71 طرح کارانگیزی، 209 طرح توان افزایی، یک هزار و 401 طرح خودکفائی است.

مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص آموزش ها و جایگاه آن در توانمندسازی مددجویان گفت: چهار هزار و ۱۳۷ نفر از مددجویان امسال در دوره های آموزشی اشتغال از جمله مهارت آموزی، پایدارسازی و توسعه، کارآفرینی و حرفه آموزی شرکت کرده  و ۱۹۷ نفر از مددجویان کمیته امداد نیز امسال از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشده‌اند .

مدیرکل کمیته امداد استان اعتبار هزینه شده در این زمینه را پنج میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: یکی از اهداف اساسی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار است که برگزاری دوره‌های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای طرح های اشتغال در این زمینه بسیار کارساز است.

شایسته ذکر است در کارگاه پخت نان سنتی شهرستان باشت، در حال حاضر 14 خانم مددجوی سرپرست خانوار در این کارگاه پخت نان سنتی مشغول به کار هستند و درآمد ماهیانه طرح حدود 70 میلیارد ریال است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: