« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
مدیر کل اموزش و پرورش خبر داد
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سه جشنواره ، خیرین مدرسه ساز 46 میلیارد تومان برای تکمیل و احداث مدارس متعهد شدند.
پایگاه خبری آوای رودکوف : هادی زارع پور  در گفت و گو با خبرنگار" پایگاه خبری آوای رودکوف " اظهار داشت:در سه جشنواره خیرین مدرسه ساز بیش از 46 میلیارد تومان از سوی خیرین مدرسه ساز تعهد شده است.

وی ادامه داد:در سفر اخیری که رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به استان داشتند 17 مدرسه جدید  با ظرفیت 80 کلاس درس را تعهد نمودند.

زارع پور افزود:طی دهه مبارک فجر امسال تا کنون یک مدرسه شش کلاسه در چناربرد و یک سالن چند منظوره در مرکز استان که به همت بنیاد برکت احداث گردیده به بهره برداری رسید و ظرف یک هفته اخیر مدرسه سه کلاسه دیگری در منطقه شمس عرب نیز افتتاح خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت:طی سه سال اخیر بیش از 80 پروژه با کاربری آموزشی ، ورزشی و نمازخانه توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی تحویل آموزش و پرورش استان گردیده است.

هادی زارع پور همچنین از واگذاری 246 مدرسه پیش ساخته برای مدارس روستایی کم جمعیت و با استانداردهای لازم در سطح استان و به همت مجمع خیرین نیز خبرداد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: