« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
ترامپ
پایگاه روزنامه لبنانی «الدیار» در گزارشی نوشت: در گفتگوی تلفنی اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا با «السیسی» همتای مصری خود، دونالد ترامپ ضمن تمجید از ایستادگی «بشار اسد» در مقابل هجوم تروریسم گفته است که عوامل و شرایط خاصی اجازه نمی‌دهد مستقیم با «بشار اسد» تماس داشته باشد.
آوای رودکوف : بنا به گزارش این روزنامه دونالد ترامپ و «عبدالفتاح السیسی» درباره نحوه مبارزه با تروریسم تلفنی با هم رایزنی کردند.

«االدیار» به نقل از منابع آگاه در ریاست‌جمهوری مصر می‌افزاید: ترامپ با اعلام حمایت خود از تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر شناسایی سازمان «اخوان‌المسلمین» به عنوان یک سازمان تروریستی، به رئیس جمهور مصر وعده داده که در مبارزه به تروریسم از مصر پشتیبانی خواهد کرد.

دونالد ترامپ در این گفتگو با ادعای اینکه آمریکا همچنان به مبارزه خود علیه ترویسم در خاورمیانه ادامه می‌دهد تأکید می‌کند که آمریکا  در مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه با روسیه همکاری نظامی خواهد داشت.

آن‌گونه که «الدیار» گزارش داده دونالد ترامپ همچنین ضمن بیان اینکه «بشار اسد» مرد شجاعی است و در برابر هجوم تروریسم ایستادگی کرد اظهار تأسف می‌کند که برخی شرایط خاص اجازه نمی‌دهد با رئیس‌جمهور سوریه مستقیم گفتگو کند.
منبع: خبرگزاری میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: