« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
یاسوج
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از اعزام یک تیم 4 نفره تخصصی برای کمک به آواربرداری در ساختمان پلاسکو تهران خبر داد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از اعزام یک تیم 4 نفره تخصصی برای کمک به آورار برداری در ساختمان پلاسکو تهران خبر داد و گفت: اتفاق رخ داده در تهران هشداری برای خیلی از استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد است چرا که این استان تجهیزات بسیار ضعیفی دارد و خیلی از ساختمان های استان به ویژه شهر یاسوج از استحکام بسیار کمی برخوردار هستند.

رستمی افزود: همانند چنین اتفاقی که در تهران رخ داده است ممکن است در خیابان 13 آبان و جمعه بازار یاسوج رخ دهد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد عمق فاجعه ممکن است خیلی ببیشتر از حادثه ساختمان پلاسکو تهران باشد.

وی گفت:خوابگاه های دانشجویی استان از نظر سیستم گرمایشی اصلا امنیت ندارند و هر لحظه ممکن است فاجعه ای رخ دهد.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج افزود: با وجود همه این شرایط آتش نشانی یاسوج نیز تجهیزات مناسبی ندارد به گونه ای که ما حتی لباس عملیات و دستگاه تهویه هم نداریم.

وی گفت: از همه مسئولان درخواست داریم برای تجهیز کردن آتش نشانی های استان همکاری کنند چرا که نبود یک دستگاه ممکن است جان یک نفر و شاید یک جمعیت را به خطر بیندازد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: