« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
یاسوج
دکتر رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت استاد و پیشکسوت تعزیه شهرستان و استان "مرحوم منصور مرادی " را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ دکتر رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت  استاد و پیشکسوت تعزیه شهرستان و استان "مرحوم منصور مرادی " را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است :


کل من علیها فان .خبر درگذشت استاد و پیشکسوت تعزیه شهرستان و استان مرحوم منصور مرادی باعث اندوه و نگرانی اینجانب گردید. بی شک عروج ملکوتی این ذاکر امام حسین ع که عمر گرانبهای خود را در راه پیشبرد تعزیه استان صرف نمود سنگین و طاقت فرساست.اما ناگزیر باید پذیرفت وتسلیم امر پروردگار حکیم بود.باخبر شدیم مردم شریف شهرستان لنده با حضور کم سابقه خود در مراسم تشییع این شخصیت فرهنگی و هنری،اثبات نمودند که قدر و منزلت اهالی فرهنگ وهنر را چه زیبا ارج نهادند به همین مناسبت برخود لازم میدنم این مصیبت عظیم را به خانواده محترم ایشان و بازماندگان و همه اهالی فرهنگ وهنر استان خصوصا شهرستان فرهنگ و هنر لنده تسلیت و تعزیت عرض نموده وبرای روح بلند آن عزیز سفرکرده علو درجات از خدواند منان طلب نمایم.

رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: