« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
یاسوج
نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: رسانه ها به دلیل اختلاف شخص با بنده نباید افکار عمومی را ناراحت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه اولین پارک بانوان شهر یاسوج گفت: حرکتی که از ابتدای انقلاب تا کنون علی رغم همه مشکلات تعطیل بردار نبود، حرکت توسعه و پیشرفت است و همواره چرخ توسعه چرخید.

وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به موازات سراسر کشور همواره شاهد حرکت توسعه و پیشرفت بودیم و امروز یکی از برکات این حرکت جمعی مسئولان و مردم به ثمر نشسته و به عنوان یک حرکت بسیار ارزشمند به بانوان عزیز جامعه تقدیم شده است.

حاج زارعی با تشکر از حضور زنده رسانه در استان، عنوان کرد: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی جامعه و مایه خیر و برکت به مردم هستند اما گاهی بعضی رسانه‌ها بدلیل اختلاف شخص با بنده افکار عمومی را ناراحت می‌کنند.

این مسئول در ادامه از دریافت ابلاغیه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای حوزه راه و ارتباطات خبر داد و تصریح کرد: وقتی حرکتی اینچنینی صورت می گیرد یعنی استان زنده و بانشاط تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است و این را باید قدر دانست زیرا این حرکت معادل خدمات چندین ساله در این استان است.

حاج زارعی خطاب به رسانه ها خاطرنشان کرد: این چنین اقداماتی باید به اطلاع مردم برسد نه اینکه اگر جایی کوتاهی صورت گرفت بزرگنمایی شود و افکار مردم را ناراحت کرد.

وی در پایان افزود: تا هفته آینده برای کلیه راههای ارتباطی روستاهای شهرستان بویراحمد ابلاغیه اجرایی دریافت می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: