« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
فرمانداری لنده
جلسه كارگروه صيانت از حقوق شهروندي شهرستان لنده صبح امروزبا حضور معاون فرماندار و اعضا در محل فرمانداري این شهرستان تشكيل گرديد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ معاون فرماندار شهرستان لنده  در این جلسه اظهار داشت: اسلام وکتب دینی ما تاكيدات زيادي بر رعايت حقوق افراد دارد وآموزه هاي دين مبين به رعايت حقوق شهروندان و وظايفي كه برعهده حاكميت ونظام است تاكيد دارد .‌



حسنعلی حسن پور با تاکید بر رعایت این مهم در سطح ادارات و نهادهای شهرستان ؛  احيا و تقويت روح تعهد و وجدان كاري افراد در انجام امور و اجراي قوانين اجتماعي و سنجش ميزان تاثير گذاري برنامه هاي فرهنگي در تغيير رفتارهاي نابهنجار را در كاهش مشكلات كنوني جامعه موثر دانست.



همچنین مسول روابط عمومی فرمانداری لنده بر گسترش فرهنگ خدمتگزاری در محيط هاي اداري وكاري واحترام به حقوق شهروندي تاکید و از رابطين کار گروه حقوق شهروندی درخواست نمود تا بر حسن اجراي دستور العمل هاي اين ستاد نظارت جدی ومنظم داشته باشند.



عادل ضربی در ادامه به مواردی از حقوق شهروندان در سطح شهرستان اشاره نمود و از  مسئولان ومدیران خواست به آموزش کارکنان توجه کامل داشته باشند و برنامه های خود را در راستای به نتیجه رسیدن دستورالعمل های ابلاغی در سال 95 به صورت کتبی به فرمانداری ارائه دهند.



همچنین مسولان و نمایندگان ادارات مختلف حاضر  در جلسه  گزارشی از عملکرد خود در خصوص ارائه خدمات به مردم  و رعایت حقوق شهروندی بیان نمودند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: