« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
در گفتگو با آوای رودکوف عنوان شد
نمایشگاه دستاوردهای روستائیان و عشایر سراسر کشور امسال از 15 دی ماه لغایت 18 دی ماه به مدت چهار روز در سالن بین المللی نمایشگاههای کشور برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف : نمایشگاه دستاوردهای روستائیان و عشایر سراسر کشور امسال از 15 دی ماه لغایت 18 دی ماه به مدت چهار روز در سالن بین المللی نمایشگاههای کشور برگزار شد.

در نمایشگاه امسال ؛ استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 8 غرفه از شهرستانهای مختلف این استان بوده که در این غرفه ها دستاوردهای روستائیان و عشایر استان از جمله ؛ تولیدات کشاورزی  و دامی ، صنایع دستی ، دستباف ها ، گیاهان دارویی و پخت های سنتی و غذایی و... به نمایش گذاشته شده است.

در همین راستا با خلیفه پورفتحی رئیس شورای بخش مرکزی لنده و  از متصدیان غرفه شهرستان لنده در این نمایشگاه به گفتگو پرداختیم که ماحصل این گفتگو را در ادامه با هم می خوانیم:

س) در غرفه شهرستان لنده چه اهدافی را دنبال می کردید؟
در این غرفه هدفمان معرفی شهرستان لنده ؛ نخبگان و چهرهای این شهرستان و همچنین نمایش دستاوردهای روستائیان و عشایر منطقه و معرفی مناطق گردشگری این شهرستان از جمله مناطق : دلی مهره و خیار کال ؛ کوه حاتم و مناطق رودکوف ؛ کوه سفید و سیاه ؛ موگرومون و رودخانه جن ؛ مارون و باغات تراب و روستاهای حوالی دهستانهای چهاراه عالی طیب و قیام بود.

س)علاوه بر نمایش دستاوردهای روستائیان و عشایر چه اقدامات فرهنگی دیگری در این غرفه به نمایش گذاشته شد؟
تهیه و پخش مناظر زیبای شهرستان ، پخش دکلمه هایی از زنده یاد مرحوم حسین پناهی و همچنین گلچینی از زندگینامه شهید هدایت الله طیب و پوشش لباس محلی توسط آقان و بانوان حاضر در غرفه و نمایش اسلحه برنو  از دیگر اقدامات فرهنگی ما در این غرفه بوده است.

س)شاخص ترین چهرهای سیاسی و اجرایی که از غرفه های استان و شهرستان بازدید نمودند چه کسانی بودند؟
ابتدا لازم می دانم از آحاد مردم و همه هموطنانی که فرصت بازدید از غرفه های استان و شهرستان ما را پیدا کردند تقدیر و تشکر نمایم و  اما بازدید کنندگان از غرفه شهرستان ما آقایان و خانمها : مهندس نیک اقبالی معاون استانداری استان ، دکتر رضوی معاون مناطق محروم رئیس جمهور ، دکتر بانک از معاونین رئیس جمهور ، دکتر محمد علی وکیلی از هم استانیهای عزیز و نماینده مردم تهران ، سرکار خانم فاطمه حسینی از هم استانیهای  ما و نماینده تهران ، سرکار خانم دکتر چنارانی نماینده مردم نیشاپور  و فیصل ضرغامی مدیر کل امور شهری و روستایی هرمزگان بودند .

س) و کلام آخر

در پایان مراتب گلایه خود و همکارانم را به دلیل عدم حضور نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در غرفه های استان اعلام می  دارم و  لازم می دانم از فرماندار ، بخشداران ، دهیاران ، مسولین اداره میراث فرهنگی و گردشگری ، منابع طبیعی و شهرداری لنده ، همکاران خودم در غرفه شهرستان لنده : آقای امیر حسین نعمتی و خانمها لیلا غلامشاهی و مدینه شکری و همچنین آقایا فرزاد فتحی و فیصل ضرغامی که نهایت همکاری را با ما داشته اند اقدیر و تشکر می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: