« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
آسوشیتدپرس؛
«او همیشه تلاش کرد روابط ایران با کشورهای همسایه و تمام جهان را به صورت مطلوب حفظ نماید...»
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس (AP) امروز با انتشار گزارشی به درگذشت آقای هاشمی پرداخته و از نگرانی مردم نسبت به جانشینی او سخن به میان آورده است.

 
در این گزارش آمده است: ««عزاداران در ایران، به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور اسبق این کشور، ادای احترام می کنند و ایران پس از مرگ او سه روز در عزا خواهد بود. حسن روحانی رئیس جمهور ایران به همراه اعضای دولت، روز دوشنبه در مسجدی در شمال تهران که پیکر هاشمی در آن قرار گرفته بود، حضور یافتند.
 

ساکنان تهران، پایتخت ایران نیز غم و اندوه خود به خاطر از دست دادن رفسنجانی  را ابراز می کنند که در سن 82 سالگی به خاطر حمله قلبی درگذشت.

 
یکی از ایرانیان در رابطه با درگذشت هاشمی رفسنجانی می گوید: نمی دانم چه کسی می تواند جای او را پر کند؛ او ایران را از خطر تندروها[!] برای مدت طولانی در امان نگه داشته بود.

 
یکی از ایرانیان ضمن اشاره به نگرانی خود نسبت به آینده فرزندانش پس از درگذشت هاشمی می گوید؛ او همیشه تلاش کرد روابط ایران با کشورهای همسایه و تمام جهان را به صورت مطلوب حفظ نماید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: