« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰
فرمانده سپاه ناحیه لنده عنوان کرد
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت:عمر سعد و شمر هم از جانبازان سپاه امیر المومنین علیه السلام بودند و روزگاری در رکاب آن حضرت شمشیر می زدند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛  علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده در یادواره 19 شهید شهر لنده و مراسم یادبود مرحوم حجت الاسلام یزدانپرست با تاکید بر اطاعت مطلق از ولی فقیه گفت:تاريخ صدر اسلام گواهي مي دهد كه تمام انحرافاتي كه موجب انحطاط جامعه اسلامي شد از زماني شكل گرفت كه«ولايت مداري» مردم رو به سستي نهاد.همان طور كه نقطه قوت اصحاب پيامبر اعظم (ص) كه باعث رشد و بالندگي پرشتاب مسلمين در طول 23 سال نبوت آن حضرت شد چيزي جز«ولايت مداري» آنها نسبت به شخص پيامبر اكرم(ص)نبود.به همين جهت يكي از اهداف بزرگ دشمن تخريب ريشه ها و پايه هاي ولايت مداري مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود:  رهبر معظم انقلاب برای انقلابی بودن پنج شاخص بر می شمارند که هر یک از این شاخص ها خود به محورهایی تقسیم می شود. شاخص اول "پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی انقلاب" است که به محورهایی مانند پایبندی به اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی، محور بودن مردم، اعتقاد به پیشرفت، تحوّل، تکامل و تعامل با محیط در کنار پرهیز از انحراف ها ، حمایت از محرومان، پرهیز از عمل گرایی افراطی تقسیم می­ شود.

رهبر معظم انقلاب شاخص دوم را "هدف‌گیری آرمان های انقلاب و همّت بلند برای رسیدن به آنها" بر می شمارند و بر " پرهیز از تنبلی و محافظه‌کاری و ناامیدی"، "تسلیم نشدن در برابر فشارها" و "حرکت به سمت پیشرفت و رضایت ندادن به وضع موجود" تاکید می­ کنند.

شاخص سوم "پایبندی به استقلال همه‌جانبه‌ کشور" است که در این باره رهبر انقلاب به استقلال سیاسی، استقلال فرهنگی، استقلال اقتصادی و استقلال امنیّتی اشاره می­ کنند.

"حسّاسیّت در برابر دشمن" شاخص دیگری است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره و بر شناخت دشمن، علت یابی حرکات دشمن، آماده بودن برای مقابله با دشمن، اعتماد نکردن به دشمن و تبعیت نکردن از دشمن (جهاد کبیر) تاکید می­ کنند.

شاخص دیگر مورد نظر رهبر معظم انقلاب " داشتن تقوای دینی و سیاسی" است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهمتر است افزود: بعضی انقلابی بودن را فقط به کسانی نسبت می دهند که روزگاری گرد امام (ره) بودند در حالیکه انقلابی بودن باید در همه زمانها و در بین همه اقشار وجود داشته باشد.

محمدی تصریح کرد:عمر سعد و شمر هم از جانبازان سپاه امیر المومنین علیه السلام بودند و روزگاری در رکاب آن حضرت شمشیر می زدند اما سرانجام فرزند امیرالمومنین را مظلومانه به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه گفت:مهمترین عامل انحراف خواص بی بصیرت در صدر اسلام، رفاه طلبی آنها و ترجیح دنیا بر آخرت بود. بسیاری از این خواص سابقه درخشانی در اسلام داشتند؛ اما گرفتار جاه و مقام و مال و دیگر زخارف دنیا شدند و برای رسیدن به خواسته های دنیایی خود به تمام سوابق نیکشان پشت پا زدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: