« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
اقدامی زیبا از رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری لنده
این دانش آموز چند روز پیش نوشته ای ساده و زیبا با موضوع طبیعت نوشته و از همگان خواسته حافظ طبیعت باشند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ صبح امروز در اقدامی پسندیده رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لنده از علی اکبر ایدون دانش آموز روستای مورجن تقدیر وتشکر کرد.



ذبیح الله محمدی طی اقدامی پسندیده با حضور در مدرسه ابتدایی روستای مورجن از توابع بخش موگرمون شهرستان  لنده ، از علی اکبر ایدون دانش آموز پایه چهارم ابتدایی این مدرسه تقدیر کرد.



این دانش آموز چند روز پیش نوشته ای ساده و زیبا با موضوع طبیعت نوشته و از همگان خواسته حافظ طبیعت باشند.

علی اکبر ایدون نوشته است:" در این طبیعت مردان فداکاری داریم به نام جنگلبان که وظیفه دارند از طبیعت محافظت کنند البته ما هم باید در حفظ طبیعت بکوشیم و آن را تمییز نگه داریم."



در لوحی که رئیس منابع طییعی و آبخیزداری شهرستان لنده به این دانش آموز اهدا کرد، آمده است: " دانش آموز عزیز، علی اکبر ایدون! چه زیبا نوشتی طبیعت را با ساده ترین معنا به گونه ای که تمامی سرسبزی و زیبایی را در آن خلاصه کردی. ما جزیی از طبیعت هستیم نه رئیس آن و باید آن را حفظ کنیم."



ذبیح الله محمدی همچنین از معلم این مدرسه مرتضی غلامپور قدردانی کرد و آموزش اهمیت منابع طبیعی در مدارس را از سوی معلمان گامی بزرگ در تربیت نسل آینده جهت حفاظت و توسعه عرصه های منابع طبیعی دانست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین