« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
وزیر اطلاعات در دولت دهم با بیان اینکه فتنه سال 88 باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد گفت: این کار به منظور در امان ماندن انقلاب در برابر فتنه‌های آینده باید مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد با اشاره به سخنانی که در مورد فتنه و فراموش کردن آن به میان می‌آید، اظهار کرد: این افراد بیان می‌کنند که فتنه به فراموشی برود و تا چه زمانی باید از آن سخن گفت، ولی باید بدانند که در یک سوم قرآن به تاریخ بشر پرداخته شده و دلیل آن عبرت گرفتن است.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد، افزود: این کار به منظور در امان ماندن انقلاب در برابر فتنه‌های آینده باید مورد بررسی باشد.

وزیر اطلاعات در دولت دهم با اشاره به حضور مستکبران در فتنه سال 88 تصریح کرد: استکبار در این فتنه با تمام توان خود وارد جنگ با انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه فتنه رخ داده یک امتحان بزرگ برای نخبگان کشور و خواص جامعه بود گفت: متاسفانه بسیاری از این افراد از آن مردود خارج شده و از این رو حماسه نهم دی یک افتخار بزرگ برای ملت ایران به حساب می‌آید.

مصلحی با اشاره به اینکه پیشی گرفتن مردم از نخبگان دلیل افتخار آن بود خاطرنشان کرد: برخی از افراد ادعای این را دارند که در انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام خمینی (ره) نقش داشته‌اند و ارادت آن‌ها به رهبری از گذشته‌ها بوده و این در حالی است که در هنگام وقوع فتنه سال 88 دیدیم که این افراد در مقابل ایشان قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه عوامل مردود شدن خواص و نخبگان در این امتحان بزرگ باید بررسی شود عنوان کرد: انقلابی که فرهنگ ساز بوده نباید از کنار این فتنه‌هایی که رخ می‌دهد به سادگی عبور کند.

مصلحی با اشاره به این مساله که دشمن برای وارد کردن ضربه به روحیه انقلابی‌گری مردم وارد شد اضافه کرد: دشمن با هدف سرنگونی نظام فکری انقلاب وارد شد و با صراحت اعلام کردند که اشتباهی که انجام دادند سرمایه‌گذاری روی دانشگاه‌ها و غافل ماندن از حوزه‌های علمیه بوده است.

وی با بیان اینکه برای دفاع کردن از نظام فکری انقلاب باید روحیه انقلابی را حفظ کرد افزود: مساله فتنه 88 برای این مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرد تا این امر مشخص شود که شخصیت‌ها و خواص تا چه هنگامی در مسیر انقلاب مانده و دچار چه چالش‌هایی خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: