« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
سناتور ارشد آمریکایی توافق آنکارا و مسکو برای برقراری آتش‌بس فراگیر در سوریه را در حکم «تسلیم آمریکا در برابر روسیه و ایران» دانسته است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری دانشجو، «لیندسی گراهام»، قانونگذار ارشد مجلس سنای آمریکا توافق آنکارا و مسکو برای برقراری آتش‌بس فراگیر در سوریه از شامگاه پنجشنبه را «تسلیم آمریکا در برابر روسیه و ایران» توصیف کرده است.

 

«گراهام» در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «بیم دارم آنچه به عنوان آتش‌بس در سوریه از آن استقبال می‌شود تسلیم در برابر روسیه و ایران باشد.»

 

وی همچنین نوشت: «اینکه ترکیه در حال فراهم‌سازی شرایط سلطه ایران بر دمشق است بسیار نگران‌کننده و خطرناک است. اگر این توافق کنترل غیررسمی دمشق را به ایران اعطا کند، بیش از آنکه مشکلی حل کند، مشکل‌ساز خواهد شد.»

 

ارتش سوریه اعلام کرد بر اساس توافقی که میان دولت این کشور و مخالفان مسلح امضا شده، از نیمه‌شب پنج‌شنبه 30 دسامبر(9 دی) آتش‌بس سراسری در سوریه برقرار خواهد شد.

 

قرار است ترکیه و روسیه بر اساس توافقات حاصل‌شده، ضمانت‌کنندگان اجرای این آتش‌بس خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: