« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کهگیلویه و بویراحمد
نام و خاطره حماسه نهم دی باید همواره در عمق ذهن مردم ایران به عنوان یک مقطع حساس و رسیدن به قله پیروزی ها جاودانه بماند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از احاد مردم انقلابی و ولایتمدار استان و خصوصا اقشار فرهنگی و دانشجو جهت حضور در یوم الله 9 دی دعوت بعمل آورد.

متن پیام به شرح زیر است.

حضور میلیونی مردم مسلمان ایران اسلامی در تظاهرات میلیونی نه دی سال 1388 در اعتراض به هتک حرمت عاشورای حسینی و مقدسات مردم از سوی برخی از افراد فریب خورده یا تحریک شده توسط جریان فتنه. بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت مسلمان ایران را به خوبی نشان داد و سندگویای رویش های انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی بود. این حضور به موقع که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، برای همیشه خود را به به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند. از این رو، نام و  خاطره حماسه نهم دی باید همواره در عمق ذهن مردم ایران به عنوان یک مقطع حساس و رسیدن به قله پیروزی ها جاودانه بماند. حماسه نهم دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 به شمار می رود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت .

 نهم دی نماد باز آفرینش و مظهر جمهوریت و اسلامیت ملت ایران بود که پایبندی مجدد به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و چه زیبا مقام معظم رهبری در جمع پرشور مردم قم فرمودندکه:« حضور عظیم و خروشان مردمی در نه دی تجلی بارزی از هویت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌ها بود، نهم دی حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روز‌های اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود».

لذا سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت حماسه نه دی، پیروزی ملت مومن و ولایت مدار ایران اسلامی را همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار و با بصیرت ایران اسلامی، ارج نهاده و ضمن بیعت مجدد با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بار دیگـر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی  در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام آمادگی می نماید.

سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: