« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
آوای رودکوف گزارش می دهد
در آستانه هفتمین سالگرد حماسه ۹ دی برآن شدیم تا نظر تعدادی از مردم و مسولان شهرستان لنده را درباره آن حماسه کم نظیر جویا شویم که در ادامه با هم می خوانیم
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نمی تواند حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف کند.

ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با حضور خود در صحنه های مختلف  بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد و دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء علیه السلام، به رغم خواسته و تصور دشمنان همانگونه که نتوانستند در قیام عاشورا به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زده و ضمن افشای چهره واقعی منافقان، بر این باور است که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند: ” این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.

در 9 دی 88 بود که میلیون ها نفر در جای جای ایران اسلامی در حمایت از رهبری و نظام اسلامی به پا خواسته اند و غبار فتنه از سر و روی جامعه دینی زدوده اند و پرده نفاق و دورویی از چهره تزویر گران زمان  بر گرفته اند.

به همین منظور و در آستانه هفتمین سالگرد حماسه ۹ دی برآن شدیم تا نظر تعدادی از مردم و مسولان شهرستان لنده  را درباره آن حماسه کم نظیر جویا شویم.

در این گفتگو از آن ها خواسته شد تا در یک جمله حماسه ۹ دی ۸۸ را توصیف کنند.

حجت الاسلام محمودی اصل «امام جمعه لنده »

حماسه نهم دی محصول وحدت و انسجام اسلامی ملت ایران بوده که نقشه چندین ساله دشمنان با رمز تقلب را در کمتر از نصف روز خنثی کرد.


سعادتیان  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده

حرکت خودجوش مردم در روز ۹ دی جهت دفاع از ارزش ها و باورهای دینی نشان  داد که انقلاب خمینی  حسینی  بوده و هست و ۹دی برگ زرین دیگری ازافتخارات مردم ایران  است  وبرای همیشه جاودانه است.

حجت الاسلام الهی نیا«رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده»

نهم دی ماه روز اعتقاد و اعتماد به ولایت و لبیک بر فرمان ولی فقیه زمان برای سرکوبی فتنه گران و نجات جمهوری اسلامی و روز شناخت دوست و دشمن در قضای غبار الود بود.

رسول غفاری مفرد فعال فرهنگی:

9دی روز تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی ره وحصرت امام خامنه ای است.9دی سیلی بود که غبارر و ازچهره این نظام مقدس شست وازبین برد.دراین روزهمچون همه مقاطع بعدازانقلاب اسلامی محاسبات دشمنان وفریب خوردگان اشتباه بوده وبه شکستی مفتضحانه انجامید.دشمنان قسم خورده نظام وبی بصیرتان داخلی که دروازه خودی راهدف قرارداده بودن وبازیکن دشمن درمیدان خودی بودن تصورنمی کردندمردم ایران اسلامی سره را ازناسره بازشناسندوانقلاب بصیرت برپادارندوثابت کنندکه باگذشت بیش ازربع قرن همچنان تاپای جان به انقلاب ومیهن خودوفادلرندوتبعیت ازولایت فقیه وحریم دلری ازاین ستون خیمه گاه حاکمیت دینی راتکلیفی شرعی می دانند.

سید روح الله تقوی نژاد فعال سیاسی:

 ۹ دی تبلور حضور   باشکوه مردم ولایتمدار. وانقلابی. ایران اسلامی  ودریای جوشان.و اراده وعزم  ملی  و توجه به دین و ارزشهای اسلامی  وحب اهل بیت وولایتمداری. و مشت محکمی بر دهان  دشمنان ذلیل  جمهوری اسلامی بوده است و انقلاب سوم  در ایران ۰ سید روح اله تقوی نژاد

مهندس تقی زاده «شهردار لنده»

حماسه عظیم 9دی باعث تثبیت پایه های انقلاب اسلامی و میثاق دوباره ملت با مقام عظمای ولایت شد.

قنبر زکی نژاد فرهنگی و از خانواده معظم شاهد:


نهم دی آتشفشان نفرت از وطن فروشانی است که اندوخته های نفرت انگیز خودرا چون سیلی خانمان برانداز به وطن جاری کردند واین آتشفشان سیل نفرت را با آتش سیلی ملت غیور چنان به صورت اهریمنان کوبید که تا قیامت هوس نگاه چپ به این نظام ومملکت را نداشته باشند.نهم دی یعنی سیلی نه به اتحاداستکبار ووطن فروش

مهندس محمد ظاهر آخش «فرهنگی»

با حضور در حماسه نهم دیماه، انزجار خود را از فتنه گران اعلام بداریم و بصیرت خود را به جهانیان نشان دهیم

آرام ولی پور «خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف»

۹ دی تجربه عاشوراست به زبان بسیجیان خامنه‌ای که می‌توان تا کربلا رفت اما با حسین بازگشت و زینب به اسیری نرود.

سید اسماعیل میری خبرنگار پایگاه خبری لنده

روز نهم دی، روز اوج بصیرت ملت ایران در خاموش کردن فتنه ای بود که ریشه های آن در دول استعماری است.

بهمن محمدی فعال سیاسی و بازنشسته وزارت کشور

نهم دی حرکتی خود جوش از طرف کسانی بود که متوجه شدند اصل نظام و انقلاب در خطر است و مشاهده کردند آنهایی که دم از حرکت به سمت اصلاح ودفاع از آرای مردم می زدند دروغی بیش نیست و آنها سر در آخور آمریکا و خواسته یا نا خواسته مهره سازمانهای جاسوسی انگلیس واسرائیل هستند.

ومردم متوجه شدند بنام صیانت از آرای مردم ارزشهای اسلامی و انقلابی را نشانه گرفتند لذا نه دی متعلق به همه وفادارن انقلاب و همه طیفها و توده مردم بوده است.

سید عادل رضوی «فعال مذهبی» :

(حادثه نهم دی ۲۲بهمنی دیگراست  که جهان و جهانیان را انگشت به دهن و دشمنان اسلام و ایران را مایوس ومخالفان رهبری وولایت راخوار وذلیل کرد )

غلام محمد مونه زاده «رئیس شورای اسلامی شهر لنده»

9دی روزتجلی خودباوری ملت در تحقق مبارزه با مخالفین امنیت عمومی است.

سید عیسی تقوی «فعال فرهنگی و رئیس پیشین آموزش و پرورش لنده»


نهم دی ماه تجدید پیمان مجدد امت با امام وروز استمرار خط همیشه جوشان ولایت و رهبری و تثبیت همیشگی آرمان های امام و رهبری وشهیدان والا مقام است.

محسن رحمانی پور «فعال فرهنگی و رئیس ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش لنده»

 روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.


شمس الله قنبری « فعال فرهنگی»

۹دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و مصداق بارز «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بوده و به همگان نشان داد که با گذشت بیش از سی سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک‌گوی ولی‌فقیه زمان‌اند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می‌کنند.


خیراله خیر اندیش فعال اجتماعی :

حماسه نهم دی، خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود.نهم دی، سال روز تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با ولایت و رهبری گرامی باد.

عبدالرحیم آهنجان« فعال فرهنگی و عضو کانون بسیج فرهنگیان»
    

نهم دیماه روز تشخیص صحیح حق از باطل وسره از ناسره برای ملت ایران بود،ومردم خوب فهمیدندکه در موقعیتهای حساس وبزنگاههاباید در کدام جبهه باشندودریافتندکه محبت علی علیه السلام بدون بغض معاویه امکان نداردوحمایت از ولایت مطلقه فقیه که استمرار حاکمیت ولایت ائمه است در آن برهه حساس از تاریخ یک تکلیف شرعی ووظیفه همگانی است،که لا یحمل العلم الااهل البصروالصبر.

اسماعیل آزاده« فعال مذهبی و بازنشسته نیروهای مسلح»


9دی یاد آور خروش ملتی ست که با فهم ودرک سیاسی سیلی محکمی به فتنه گران ویاوه گویان زده وبه جهانیان فهماند.پاسدار حریم ولایت وشهداست.

علی اکبر براتی «کارشناس فرهنگی»

حماسه 9دی تولد مجدد انقلاب بود و هویت و عزت اسلامي را به رخ جهانیان کشید.

اردشیر نیک بخت «دانشجوی جوان لنده ای »

۹دی روز وحدت ملت شریف ایران که پیر و جوان باحضور گسترده خود نشان دادندکه هیچ فتنه وفتنه گری درایران اسلامی جای نخواهد داشت ومشت محکمی بر دهان انها زده خواهدشد۹دی باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی گرددیده وستونهای انقلاب رامحکم کرده وهمچین روز بیعت با ارمانها و ارزشهای انقلاب و امام  ورهبری هوشمندانه میباشه که تا اخرین قطره خونمان از انها پاسداری می کنیم .

ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده

حماسه9دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود.


ادامه دارد...........................................

شما هم می توانید در پایان همین صفحه در بخش نظرات در یک الی دو جمله نظر خود را جهت انتشار ارسال نمایید.


اخبار اختصاصی شهرستان لنده را اینجا بخوانید. http://jnew.ir/PS
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
United States
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
چرا مصاحبه ابراهیمپور را برداشتید؟کذب بود یا چیز دیگری
مدیر پایگاه سخنان ایشان در سرویس «رودکوف لنده» می باشد.
در قسمت هدر سایت روی سرویس رودکوف لنده کلیک کنید و وارد اخبار اختصاصی لنده شوید.

http://www.avayerodkof.ir/fa/news/15900/9
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین