« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
رئیس جمهور سوریه در بازدید از کلیسای صیدنایا، همان کاپشنی را به تن داشت که دو سال پیش در بازدید از منطقه جوبر دمشق پوشیده بود.
آوای رودکوف: بشار اسد و همسرش اسماء و فرزندانش یکشنبه 5 دی ماه، همزمان با روز میلاد حضرت مسیح (ع)، به کلیسای صیدنایا در ریف دمشق رفتند و به مناسبت سال نو میلادی، از کلیسای سیده صیدنایا و یتیم خانه آنجا دیدن کردند.
در این بازدید، بشار اسد کاپشنی را به تن داشت که دو سال پیش هم در بازدید از منطقه جوبر به تن کرده بود و همین امر موجب جلب توجه کاربران اینترنت شد.
برخی هواداران رئیس جمهور سوریه در واکنش به انتشار این تصاویر نوشتند: به نظر می رسد که بشار اسد بر خلاف تمامی رؤسای جمهور، "ریاضت اقتصادی" را در زندگی شخصی‌ خود در دستور کار قرار داده است.
فرزند یک دیپلمات سوری در واکنش به کاپشن قدیمی اسد نوشت: کاپشن امروز اسد، همانی بود که دو سال پیش هم او را با آن دیدیم. سوالی که به ذهن می رسد این است که آیا هیچ رئیس‌جمهوری را سراغ داریم که دو سال یک لباس را بپوشد؟ باز هم برای طرفداری ما از اسد دلیل می‌خواهید؟!
یادآور می شود، رئیس جمهور سوریه در 31 دسامبر 2014 و در آستانه سال نو میلادی، به دیدار سربازان سوری حاضر در منطقه جوبر دمشق رفت و ساعاتی را با آنان گذراند و در کنار آنان غذا خورد؛ اقدامی که در آن زمان بازتاب بسیار داشت و مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت.
وی در آن دیدار نیز کاپشنی را به تن داشت که روز گذشته در بازدید از کلیسای صیدنایا پوشیده بود.
 
منبع: العالم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین