« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
"پایگاه خبری آوای رودکوف"
روابط عمومی فرمانداری لنده از نشست شورای اشتغال این شهرستان با حضور مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد و معاونت پرورشی .......
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ روابط عمومی فرمانداری لنده از نشست شورای اشتغال این شهرستان با محوریت کمیته امداد و با حضور مدیر کل کمیته امداد استان در روز سه شنبه هفتم دی ماه سال 95 راس ساعت 10صبح در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان خبر داد.

*همچنین معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش لنده از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی عصر روز سه شنبه هفتم دی ماه 95 بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینییه ثارالله سپاه لنده خبر داد.


*سرویس خبری «رودکوف لنده http://www.avayerodkof.ir/fa/lendeh در نظر دارد تا طی یک برنامه ابتکاری به صورت ثابت رویدادهای خبری روزانه این شهرستان  را در قالب یک بسته خبری از یک روز قبل اطلاع رسانی کند.

لذا ادارات ؛ نهادها ؛ موسسات دولتی و غیر دولتی ؛ گروههای فرهنگی و هنری و... می توانند برنامه های خبری روزانه خود را یک روز قبل از طریق شماره تلفن 09304009825 به خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف  در شهرستان لنده اطلاع دهند و یا با همین شماره از طریق تلگرام و واتس اپ و یا از طریق فرم تماس با ما در سایت ارسال کنند.

اخبار این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها همه روزه در پایگاه خبری آوای رودکوف « سرویس رودکوف لنده » به نشانی http://www.avayerodkof.ir/fa/lendeh منتشر خواهد شد.

ضمنا شما می توانید اخبار لحظه به لحظه استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ ایران و جهان را از طریق کانال پایگاه خبری آوای رودکوف به نشانی «https://www.telegram.me/avayerodkof» دنبال کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: