« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
یزد
در پی انتشار خبر واکنش نمازگزاران انقلابی یزد به تخریب ناجوانمردانه دولت دکتر احمدی نژاد در سخنرانی حسینعلی امیری، معاون پارلمانی حسن روحانی در نماز جمعه دیروز، روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گزارش خود از ماجرا را منتشر و به سیاهنمایی حسینعلی و ارائه آمار مقایسه ای فضایی اعتراف کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  دولت بهار، روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری نوشت:

معاون پارلمانی دولت در جلسه شورای اداری این استان به رونق اقتصادی کشور در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت:امید ملی که از سال 92 با آمدن دولت تدبیر و امید در کشور و در بین مردم ایجاد شده باید با همراهی همه مسئولان به عشق ملی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: دولت یازدهم در حالی کار خود را آغاز کرد که وضعیت اقتصادی کشور در سطح ملی و بین المللی مناسب نبود اما این دولت، دولت پاسخگو بود و شعارهایی همچون نجات اقتصاد کشور، حل مشکل پرونده هسته‌ای، حقوق شهروندی و اصلاح نظام اداری را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه دیپلماسی اقتصادی و نفتی دولت جایگاه ایران را در نظام بین الملل و سازمان اوپک احیا کرد گفت: پیشی گرفتن صادرات بر واردات، رشد اقتصادی 7.4 درصدی، مهار تورم 45 درصدی و نیز برتری برق صنعتی بر خانگی بیانگر رشد و رونق اقتصادی در کشور است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید، فعالیت چند سال اول خود را بر برداشتن آوارهای اقتصادی برجامانده از قبل متمرکز کرد و امروز کشور در مسیر بازسازی و رونق اقتصادی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین دولت یازدهم در شرایط بی ثباتی اقتصادی، عدم توازن قیمت ارز، تورم 45 درصدی ، رشد منفی اقتصادی و تحریم ظالمانه، اداره کشور را بدست گرفت.

آخرین برنامه سفر دو روزه آقای امیری به استان یزد شرکت در نماز دشمن شکن و عبادی – سیاسی جمعه به امامت آیت الله ناصری در مسجد ملا اسماعیل یزد بود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به برنامه‌های دولت برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: دکتر روحانی با قوت و قدرت همچنان به تمام وعده‌های خود در قبال ملت و کشور پایبند است.

وی افزود: رئیس جمهور بر عهد و پیمانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی خود با مردم بسته پایبند است و همچنان برای تحقق آنها تلاش می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تصریح کرد: قبل از انتخاب دکتر روحانی بخاطر وضعیت موجود اصلا اقتصاد کشور قابل پیش بینی نبود .

امیری گفت: همه مردم ایران به خوبی شاهد بودند که اقتصاد کشور در آن دوران یک حرکت سینوسی داشت و همین امر مشکلاتی را برای مردم و بازاریان متدین حامی نظام و ولایت بوجود آورده بود.

معاون رئیس‌جمهوری گفت: شرایط به گونه‌ای بود که نفت ما را کسی نمی‌خرید ، هیچ کالایی به مقصد کشور ما حمل نمی‌شد و مراودات بانکی نیز صورت نمی‌گرفت.

امیری گفت: دولت تدبیر و امید در این شرایط با برنامه‌ریزی، درایت، حمایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم بازسازی اقتصاد را شروع کرد.

 امیری گفت: کسانی که به اختلافات دامن می زنند بدانند در مسیر خواسته های دشمنان حرکت می کنند و امروز همه باید با همکاری و همدلی به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

در اواخر سخنرانی معاون رئیس جمهور عده‌ای به قصد اخلال و برهم زدن و قطع سخنرانی وی اقدام به سر دادن شعارهای تحریک آمیز و موهن کردند.

امیری بدون توجه به شعارها و اخلال‌گری‌‌های این عده به سخنان خود در مورد لزوم تقویت وحدت در جامعه ادامه داد و در زمان تعیین شده برای سخنرانی میان دو نماز، سخنان خود را به پایان برد.

یکی از همراهان معاون پارلمانی رئیس جمهور که در محل برگزاری نماز جمعه یزد حضور داشت در تشریح اتفاقات روی داده در هنگام سخنرانی آقای امیری در نماز جمعه یزد به این سایت گفت که به رغم گزارش برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، سخنرانی آقای امیری به رغم تلاش عده معدودی، در زمان مقرر پایان یافت و نیمه تمام نماند.

وی افزود: برخی از این افراد متاسفانه حرمت مسجد و انبوه نمازگزاران را نگه نداشتند وشعارهای موهن و نامناسب در محل اقامه نماز جمعه علیه دولت سردادند و برخی از آنها حتی اقدام به پرتاب مهر و تسبیح به سمت جایگاهی که آقای امیری حضور داشت کردند که امام جمعه محترم یزد نیز در کنار ایشان بود.

وی اظهارداشت: به نظر می‌رسد که عده‌ای با برنامه‌ریزی قصد داشتند با سر و صدا و شعارهای توهین آمیز در نمازجمعه حاشیه سازی کنند و مانع از سخنرانی آقای امیری شوند ولی وی به رغم این رفتار شماری اندک، به احترام خیل عظیم نمازگزاران و امام جمعه محترم، با آرامش به ارائه مطالب خود ادامه داد و نماز خود را نیز در صفوف به هم پیوسته نمازگزاران اقامه کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: