« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
دفاع معاون از رئیس
معاون پشتیبانی، اداری و مالی قوه قضاییه گفت: یکی از نمایندگان مجلس بر اثر بی‌اطلاعی مطلبی را در مجلس مطرح کرد که ضدانقلاب از این موضوع سوء استفاده کرد و این مورد علیه قوه قضاییه در حد تهمت و افترا در شبکه‌های مجازی مطرح شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، نوروز کهزادی  در آئین افتتاح ساختمان دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب یاسوج که با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد گفت: یکی از نماینده‌ها براساس بی اطلاعی مطالبی را مطرح کرد که مورد استفاده شبکه‌های اجتماعی ضد انقلاب در حد تهمت و افترا قرار گرفت که پول‌ها به حساب شخصی رئیس قوه قضاییه است.

معاون پشتیبانی، اداری و مالی قوه قضاییه افزود: بنده به عنوان معاون مالی ایشان عرض می‌کنم پول‌ها به حساب شخص نیست ولی وقتی دولت بودجه نمی‌دهد بالاخره از حساب‌های قوه قضاییه باید برداشت شود که رئیس قوه قضاییه و بنده به عنوان معاون مالی و ذیحساب برداشت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یک سازمان شاید چند حساب داشته باشد ولی حساب‌ها شخصی نیست.

ایشان با اشاره به اینکه اکنون در بیش از 20 استان ساختمان‌های قوه قضاییه در دست ساخت است، افزود: برخی از این پروژه‌ها بالای 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل در انتظار 50 میلیون تومان بودجه هستند.

معاون پشتیبانی، اداری و مالی قوه قضاییه افزود: رئیس قوه قضاییه تصویب کرد که از محل یکی از حساب‌های قوه قضاییه برای تکمیل پروژه‌ها به صورت قرض الحسنه برداشت کنیم و وقتی که دولت بودجه داد آن را جایگزین کنیم.

کهزادی گفت: این حساب‌ها به نام قوه قضاییه بوده و شخصی نیست و آن‌هایی که بی‌تقوایی می‌کنند از عاقبت بترسند.

وی با بیان اینکه تا سال 87 کل بنای احداث شده ساختما‌نهای قوه قضاییه استان کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار و 594 متر مربع بود، افزود: هم اکنون بنای احداث شده آن به 34 هزار متر مربع رسیده و به 4 درصد دیگر بنا نیاز دارد و به طور کل دستگاه قضا در کل کشور یک میلیون متر مربع کمبود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: