« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
جام حذفی
تراکتورسازان دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را در گچساران برگزار و موفق شدند با استفاده مفید از تجربه بازیکنان خود در برابر نفت و گاز سخت کوش گچساران به پیروزی برسند .
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ هنوز مدتی زمان زیادی از  مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز نگذشته بود که  شهرام گودرزی گل اول خود  را برای تبریزی ها به ثمر رساند. و در دقایقی بعد  فرزاد حاتمی دیگر بازیکن تیم تراکتور سازی  گل دوم این تیم را وارد دروازه نفت و گاز نماید تا تیم مهمان در پایان نیمه اول با پیروزی 2 بر یک به رختکن برود.

و اما بازی امروز این دو تیم علیرغم قدر دانی قلعه نوئی از مسولان برگزار کننده و خصوصا فرماندهی انتظامی این شهرستان حاشیه هایی نیز داشت که می توان به اصابت سنگ به دروازبان تراکتورسازی در اوسط نیمه دوم و شعار هواداران تیم نفت و گاز علیه این بازیکن  و  نهایتا توقف این بازی برای چند دقیقه ای اشاره نمود.

و سر انجام با همه خوشیها و نا خوشیها در نیمه دوم این بازی شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند  با شکست 3 بر یک دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود را در جام حذفی با موفقیت پشت سر بگذارند و تنها دو قدم تا رسیدن مجدد به آسیا فاصله داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: