« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
رئیس شورای شهرستان
نشست دهیاران و شوراهاي اسلامي شهر و روستای شهرستان لنده به همت رئیس شورای شهرستان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛صبح امروز  نشست دهیاران و شوراهاي اسلامي شهر و روستای شهرستان لنده به همت رئیس شورای شهرستان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این نشست که با هدف طرح مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برگزار شد رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت رسول اکرم محمد مصطفي(ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین تسلیت به مناسبت در گذشت حجت الاسلام یزدانپرست  با اشاره به اهداف و برنامه‌های این نشست گفت: باید از ظرفیت شوراها و دهیاران  برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها استفاده کرد.

البرز محمدخانی یکی از مهمترین اهداف این نشست را  بیان معضلات و مشکلات روستاها و شهر از زبان شوراها و دهیاران و طرح آن با مسؤولان و همچنین تبیین حدود انتظارات شورای شهرستان از شوراها و دهیاران اعلام کرد و خواهان ایجاد تعامل و تفاهم بین شوراهای روستا و دهیاران و همچنین تعامل دوسویه شوراها با مسولین شهرستانی شد.

وی خاطر نشان کرد: تبادل نظر و ارائه  تجربیات شوراها و دهیاران باید در طی مراحل مختلف و جلسات متعدد انجام شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی بهتر عمران و آبادانی و خروج از بن بست داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد : بسیاری از مشکلات شهری و روستایی با حضور شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها با سرعت و رروال منطقی‌ خوبی مرتفع می‌شود.

محمدخانی افزود: این نهادهای مردمی به عنوان واسطه‌های مردم و مسؤولان می‌توانند عملکردها و دستاوردها و یا خواسته‌ها و مطالبات را به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کنند.

ایشان با بیان اینکه اعضای شوراهای شهر و روستا زبان گویای مردم هستند خواهان پیگیری امور مردم و انتقال آنها به مسولین بالادستی به منظور رفع مشکلات آنها شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده یادآور شد: تفاهم و تعامل شوراها و دهیاری‌ها و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی امری است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

البرز محمدخانی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات گفت: انتظار می‌رود بستری  فراهم گردد تا با حضور افراد توانمند و فعال  انتخاباتی به مراتب با شور و هیجانتر از گذشته داشته باشیم.

ایشان همچنین  تبلیغات زودهنگام انتخابات را باعث برهم زدن نظم و آرامش عمومی دانست و خواهان جلوگیری از التهاب زودهنگام ناشی از انتخابات در سطح شهر و روستا شد.

در پایان این نشست خلیفه پورفتحی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی و حاجتی شریعتی رئیس شورای اسلامی بخش موگرمون و همچنین تعدادی از اعضای شوراهای روستا و دهیاران مشکلات حوزه های مربوطه و نکته نظرات خود را بیان نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: