« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱
در گفتگو با "پایگاه خبری آوای رودکوف" عنوان شد
سید پرویز موسوی با بیان اینکه تا پایان لیگ امسال هیچ تغییراتی در دستور کار هیات استان نخواهیم داشت افزود: تعلیق، انتصاب وتغییرات با پیشنها اداره ورزش شهرستان و فقط و فقط باموافقت هیت استان انجام خواهد شد
پایگاه خبری آوای رودکوف: در پی تشدید اختلافات فی مابین اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با هیئت فوتبال این شهرستان و اعلام تعلیق فعالیتهای هیئت فوتبال توسط رئیس اداره ورزش و جوانان لنده و موضعگیریهایی که این روزها در فضای مجازی ایجاد شد به منظور شفاف سازی موضوع "خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف "در گفتگویی اختصاصی با رئیس هیئت فوتبال استان نظر وی را در خصوص اتفاقات اخیر فوتبال لنده جویا شد و آنگونه که از سخنان سید پرویز موسوی بر می آید ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ابتدا باید درخواست تعلیق و  پیشنهاد فرد جانشین را به هیئت استان ارسال و هیئت فوتبال استان در پایان لیگ موافقت احتمالی و یا عدم موافقت خود را اعلام خواهد نمود "  که ماحصل این گفتگو را در ادامه  با هم می خوانیم :

آوای رودکوف: جناب موسوی اخیرا و در پی اختلاف شدید هیئت فوتبال شهرستان لنده با اداره ورزش و جوانان این شهرستان طی جلسه ای با حضور نمایندگان فرمانداری و دادگستری و همچنین مدیران تیمهای فوتبال شهرستان توسط رئیس اداره ورزش و جوانان فعالیتهای هیئت فوتبال لنده تعلیق شد نظر شما در این خصوص چیست و آیا رئیس اداره ورزش و جوانان چنین اختیاراتی دارد یا خیر؟

سید پرویز موسوی: با تمام احترامی که برای اداره ورزش وجوانان شهرستان قائلم تعلیق در اختیار هیات استان می باشد.

آوای رودکوف :همانطور که مستحضرید اختلافات هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان  باعث ایجاد اصطکاک شده و به نوعی دو دستگی ایجاد نموده آیا شما برنامه ای برای حل مسالمت آمیز این اختلافات دارید یا خیر؟

رئیس هیئت فوتبال استان: اکثر تیمهای شهرستان لنده  طبق نامه ای که در اختیار هیئت استان هست  از هیئت شهرستان  حمایت کردند و لذا  ملاک ما نظر اکثریت تیمها و رضایت هیئت استان هست و اگر  دقت کرده باشید هردو سوال را قبلا جواب دادم.

آوای رودکوف : اما تکلیف مردم و ورزشکاران چه خواهد شد و قطعا  ادامه این اختلاف و دو دستگی در فوتبال این شهرستان به نفع مردم و ورزش نیست آیا چاره ای خواهید اندیشید یا به همین استدلالهایی که فرمودید بسنده می کنید؟

سید پرویز موسوی: فعلا و تا پایان لیگ امسال هیچ تغییراتی در دستور کار هیات استان نخواهیم داشت اما یاد آوری می کنم که تعلیق، انتصاب وتغییرات با پیشنها اداره ورزش شهرستان و فقط و فقط باموافقت هیت استان انجام خواهد شد.

آوای رودکوف : بر این اساس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستانها و مناطق در چنین شرایطی باید ابتدا و طی نامه ای از هیئت فوتبال استان درخواست تعلیق ، انتصاب یا تغییرنمایند؟

رئیس هیات فوتبال استان : بله

آوای رودکوف :در پایان اگر صحبت یا پیام خاصی برای فوتبالی های شهرستان لنده دارید بفرمایید.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:برای جامعه ورزش شهرستان لنده خضوصا فوتبال دوستان این شهرستان آرزوی توفیق دارم و انشا آلله  راه حلی مناسب برای این مشکل پیدا خواهیم کرد ولی  هیئت شهرستان فعلا کارش را انجام خواهد داد.

در پایان "پایگاه خبری آوای رودکوف" از پاسخگویی سریع و صریح رئیس هیئت فوتبال استان تقدیر و تشکر می نماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
پ این وسط اداره ورزش و جوانان چکاره است؟ آیا حق ندارد بر وضعیت اسفبار فوتبال لنده نظارت کند و برای نابود نشدن فوتبال چاره ای بیندیشد؟ آیا همه افتضاحاتی که در فوتبال لنده رخ داده و رییس هیئت فوتبال استان در جریانشون نیست باید باپول و لابی و ......رفع رجوع شود؟
شرم کنید
حیا کنید جناب آقای موسوی
تو را به پیغمبرت قسم تو را بقرآنت قسم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: