« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
آیت الله ملک حسینی
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی همایشی تحت عنوان «عفاف و حجاب» که در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز یاسوج برگزار شد گفت: مسئله حجاب قصه تو به من چکار داری نیست.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، «آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی» عضو مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی همایشی تحت عنوان «همایش عفاف و حجاب» که در دانشگاه آزادِ مرکز یاسوج با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان برگزار شد گفت: لباس پوشیدن شأنی از شأن های انسانی ست و همین لباس بعنوان مسکن اول انسان اولین چیزی است که انسان را احاطه می کند.



وی با بیان اینکه پوشش نشانگر شخصیت انسان است عنوان کرد: تغییر انسان به سمت شخصیت دومش از تغییر لباس ظاهرش شروع می شود.



آیت الله  ملک حسینی گفت: مسئله عفاف و حجاب هم تراز فسادهای سیاسی و اقتصادی است چرا که رواج فساد ناموسی نیز ما را احاطه کرده است و قصه تو به من چیکار داری نیست.



وی تصریح کرد: مسئله اصلی دنیای امروز نگاه فمنیستی ایت که حجاب و عفاف را در یهودیت و مسیحیت و سرانجام اسلام، به نام آزادی، ورود به حیطه قدرت، لذت پایدار و ممنوعیت نگاه جنسیتی شکستند.



نماینده ولی فقیه با بیان اینکه آنها به بهانه محدویت حجاب و جلوگیری حجاب از حضور قدرتمند زن در اجتماع اعتقاداتمان را لگدمال کردند افزود: چرا ما بازی خوردیم و اجازه دادیم طلسم قداست زن را بشکنند.



ملک حسینی عنوان کرد: خود را بپوشانید و چشم و بدنتان را حراست کنید خواه مرد باشید و خواه زن چرا که کنترل نکردن چشم شما را به یک فعال در عرصه شهوت و کنترل نکردن بدن شما را به یک مفعول در عرصه شهوت بدل می کند.



ایشان در پایان افزود: در جمهوری اسلامی باید حجاب تعقلی نه حجاب تحمیلی و مصلحتی برای همه بنیان گذاری شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: