« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
اختصاصی آوای رودکوف
نشست مدیران و سرپرستان تیمهای فوتبال شهرستان لنده با حضور رئیس هیات فوتبال ؛رئیس اداره ورزش و جوانان و نمایندگان فرمانداری و دادگستری شهرستان لنده و البته با حاشیه هایی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ صبح امروز به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده  نشست مدیران  و سرپرستان تیمهای فوتبال شهرستان  با حضور رئیس هیات فوتبال و نمایندگان فرمانداری و دادگستری شهرستان لنده و البته با حاشیه هایی برگزار شد.



در این نشست ابتدا مدیران و سرپرستان تیمهای فوتبال به طرح مشکلات خود پرداختند که اهم آین مشکلات به شرح زبر است:



نبود امنیت در برگزاری مسابقات ؛ کمبود بودجه مالی ؛ عدم همراهی و تعامل مسولان اداری شهرستان ؛ وجود اختلاف شدید بین اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان ؛ عدم حمایت مالی از تیمها ؛ دخالت در آراء کمیته انضباطی ؛عدم واریز درآمدهای مالی هیئت فوتبال به حساب جاری هیئت فوتبال ؛  عدم اجرای احکام کمیته انضباطی ؛بخشودگی دارندگان کارتهای زرد و قرمز ؛ سهل انگاری در جریمه بازیکنان خاطی ؛ ناداوری در فوتبال ؛ تهدید رئیس کمیته انظباطی فوتبال ؛ برگزاری بازیهای لیگ بدون وجود کمیته انضباطی ؛ عدم پاسخگویی کاری و مالی کمیته فوتبال به اداره ورزش و جوانان ؛ داوری بازیهای لیگ توسط رئیس هیات فوتبال و .....


در ادامه مصیب یوسفی طی سخنانی اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده را نا کارامد و فاقد برنامه دانست و مدعی شد طی دو سال اخیر هیچگونه خدماتی به هیات فوتبال نشد.



رئیس هیئت فوتبال لنده در این نشست ضمن دفاع از اقدامات هیئت فوتبال لنده اعلام کرد تمامی اقدامات و برنامه ای خود را مطابق با قانون و هماهنگ با هیئت فوتبال استان انجام داده و همچنان برنامه های خود را بعنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان ادامه خواهد داد و رئیس اداره ورزش و جوانان حق عزل یا نصب رئیس این هیئت را ندارد و در خصوص ارائه گزارش مالی به اداره ورزش و جوانان اعلام نمود این اداره می تواند درخواست خو را به هیئت فوتبال استان ارائه و بعد از دستور رئیس هیئت فوتبال استان اینجانب اقدام خواهم نمود.



در ادامه جمشید  آبسواران رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تایید بسیاری از انتقادات واره به هیئت فوتبال شهرستان از عدم تعامل و همراهی این هیئت به شدت انتقاد نموده و به تشریح خدمات خود و مساعدتهای مالی و تجهیزاتی به تیمهای  فوتبال پرداخت.



در پایان این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده اعلام کرد : بدلیل مشکلات موجود ؛ ناهماهنگی های بعمل آمده  و تخلف از مقررات ، فعالیتهای هیئت فوتبال شهرستان لنده به حالت تعلیق در خواهد آمد و  تلاش خواهیم نمود تا با رایزنی و هماهنگی با مسولان استانی ظرف روزهای آینده نسبت به سرپرست این هیئت اقدام نماییم.



همچنین در این نشست نمایندگان فرمانداری و دادگستری شهرستان اعلام نمودند چکیده ای از آنچه در این جلسه گذشت را جهت اطلاع و اخذ تصمیم لازم به فرمانداری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و مسولان زیربط استان انعکاس خواهیم داد.







براي مشاهده اخبار «شهرستان لنده »کليک کنيد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: