« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
شهرستان لنده
طرح مهمترین مطالبات ،پتانسیل ها و مشکلات شهرستان لنده در نشست نخبگان و صاحب نظران این شهرستان با فرماندار
پایگاه خبری آوای رودکوف : صفا فضیلت در یاداشتی نوشت : از آنجا که امروزه استفاده از افکار و خلاقیت های افراد نخبه هر منطقه در توسعه و پیشرفت آن منطقه اثر بخش و کارا بوده است و استفاده از افکار نخبگان کوتاهترین و موثرترین راه رسیدن به هدف می باشد لذا با استقبال فرماندار جدید شهرستان لنده مبنی بر استفاده از  آرا ،نظریات و اندیشه های همه نخبگان صرف نظر از گرایشات سیاسی آنها در جهت اعتلا و ارتقای شهرستان لنده روز شنبه1395/9/21 نشست فرماندار لنده با نخبگان در ساختمان جدید شهرداری با عنوان مهمترین مطالبات ، پتانسیل ها و مشکلات شهرستان لنده  برگزار خواهد شد .

در این نشست سعی بر آن شده تا هر یک از دعوت شدگان در چارچوب تخصصی خود به اظهار نظر بپردازد .

 برگزاری این نشست نشان از اهمیت نخبگان در برنانه های کاری فرماندار جدید دارد .همچنین امروزه باید باور کرد رایزنی و نظرخواهی از نخبگان در تصمیم گیری ها موثر واقع شده و باید  به نقش موثر نخبگان  در بهبود شرایط پیش رو اذعان کرد .

 امید است با برگزاری مستمر و ممتد این نشست ها در بهبود شرایط و برداشت موانع پیش رو در شهرستان لنده گام های بلندی برداشته شود.                           
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: