« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با آوای رودکوف اعلام کرد
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیش از 20 درصد از مدارس استان نیاز به بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی دارند.
پایگاه خبری آوای رودکوف : جهان محرابی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار داشت:در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 3000 فضای آموزشی وجود دارد که تقریبا 20 در صد آنها نیاز به بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی دارند.

مهندس محرابی افزود: در بحث ساخت و ساز مدارس  در بخش خیرین میانگین مدارس خیر ساز در سطح کشور 30در صد می باشد اما این امار در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از میانگین کشوری می باشد و خوشبختانه ما امسال بیش از 130 کلاس درس توسط موسسات خیریه و خیرین حقیقی در دست احداث داریم.

مدیر کل نوسازی مدارس با تشکر از نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:علیرغم مدت کوتاهی که مهندس هاشمی پور بعنوان نماینده مردم شریف کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده فعالیت دارند اما تا کنون بیش از سه و نیم تا چهار میلیارد تومان به بحث مدرسه سازی کمک کردند و خوشبختانه ایشان واسطه ی خیری شدند بین اداره کل نوسازی مدارس و خیرین و همچنین ششمین مدرسه ی خیر ساز ما   ما ظرف این مدت در شهرستان لنده کلنگ زنی شده است و ظرف روزهای آینده مدرسه ای دیگر در شهرستان لنده شهر سرآسیاب کلنگ زنی خواهد شد.

مهندس محرابی همچنین اظهار داشت طی چند ماه اخیر با پیگیری نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و به همت خیرین محترم بیش از 24 باب مدرسه پیش ساخته پیش بینی گردیده که تا کنون تعداد 15 باب از آنها در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق کهگیلویه بزرگ قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد تا در اینده ی نزدیک مشکلات دانش آموزان و مناطق در بحث مدارس تا حدودی مرتفع گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: