« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تیمی بازی داریم که برخلاف جایگاهش در جدول بازی‌های خوبی انجام می‌دهد.
به گزارش آوای رودکوف، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز، گفت: پیش از هر چیز سقوط هواپیمای برزیلی و درگذشت بازیکن سابق صبا را تسلیت می‌گویم. فردا با تیمی بازی داریم که موقعیت خوبی در جدول ندارد اما برخلاف جایگاهش تیم بسیار خوبی است. ماشین‌سازی خیلی بهتر از آنچه جایگاهش در جدول نشان می‌دهد فوتبال بازی می‌کند.

 

وی افزود: آن‌ها تیمی هستند که آندرانیک تیموریان و محمد نصرتی را در اختیار دارند اما بهتر می‌دانید هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد مصدوم و محروم ندارد و بدون مشکل و با انگیزه بالا مقابل پرسپولیس بازی می‌کند. بنابراین انتظار تیمی را داریم که فردا کاملا آماده و منسجم مقابل پرسپولیس بازی کند. علی‌رغم جایگاه ماشین‌سازی در جدول فردا انتظار یک بازی خیلی سخت را داریم. همان طور که می‌دانید در بازی فردا عالیشاه و بیرانوند را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و از محمد انصاری هم به خاطر اینکه در بازی قبل دو کارت زرد دریافت کرد نمی‌توانیم استفاده کنیم. اما بقیه بازیکنان در رقابت برای حضور در جمع ۱۱ نفر اول هستند.

 

برانکو در پاسخ به سوالی درباره تغییرات در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: فردا تغییرات به وجود آمده را می‌بینید.

 

وی در ادامه درباره احتمال جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و پیوستنش به یکی از تیم‌های روسی گفت: نمی‌دانم درباره این موضوع چه بگویم. می‌دانم مهدی طارمی دوست صمیمی سردار آزمون است. خوشحالم که سردار به مهدی احترام می گذارد. این موضوع بسته به تصمیم سردار آزمون نیست. قبل از هر چیزی بسته به تصمیم باشگاه‌ها است. باید ببینیم آیا روستوف به مهدی طارمی علاقه‌ای دارد یا خیر. طبیعتا اگر این اتفاق رخ بدهد مهدی سومین بازیکن ایرانی روستوف خواهد بود. خودم خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر شده است. او تمام معیارها را دارد و انتظار ما این است که در عمر ورزشی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد.

 

برانکو درباره احتمال نیمکت‌نشینی طارمی در دیدار فردای تیمش هم گفت: به من بگویید چه زمانی گفته‌ام که طارمی نیمکت‌نشین می‌شود؟ هرگز نگفته‌ام که طارمی را نیمکت‌نشین می‌کنم. باشگاه بعد از دیدار برابر پیکان طارمی را احضار کرد که این موضوع به مسائل فنی ارتباط ندارد. همیشه همه مربیان و بازیکنان تحت فشار هستند. ما که در یک باشگاه بزرگ کار می‌کنیم، واضح است که فشار زیادی را تحمل کنیم زیرا همه انتظار دارند ما در هر بازی بهتر شویم.

 

او افزود: طارمی فرصت‌های گلزنی را از دست داده است اما این اتفاق برای همه مهاجمان رخ می‌دهد. هر مهاجمی برایش رخ می‌دهد که فرصت‌های گلزنی را از دست بدهد. باید منتظر مهاجم باشیم تا فرصت‌هایش را گل کند. طارمی همچنان بهتر گلزن ماست و یکی از بهترین گلزنان لیگ محسوب می‌شود. نمی‌دانم چرا برخی حرفی که من نزده‌ام را در دهانم می‌گذارند. خودتان می‌دانید که اساسا در مورد اسم صحبتی نمی‌کنم چون بازیکنان من برایم بهترین‌ها در دنیا هستند. همان طور که برای هر پدری، فرزندش بهترین است.

 

برانکو درباره نیمکت‌نشینی برخی بازیکنان و احتمال بازی کردن برخی دیگر هم گفت: شانس بازی در تمرین به دست می‌آید. یعنی برخی هم فقط ۵ یا ۵۵ دقیقه فرصت بازی پیدا می‌کنند که باید از این فرصت استفاده کنند. فرشاد احمدزاده هم که درباره آن صحبت می‌کنید از بهترین نفرات ما بوده و معمولا در بازی‌ها تعویض می‌شود. اگر منظور سوال شما را خوب متوجه شده باشم می‌خواهید بگویید فرشاد احمدزاده بد بازی می‌کند. اما من شخصا از نحوه بازی فرشاد احمدزاده رضایت دارم.

 

برانکو در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید با توجه به در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا و نگرانی هواداران آیا برای بازیکنان جایگزین خط دفاعی فکری کرده‌اید که اگر مثلا سید جلال حسینی مصدوم شد، چه بازیکنی جایگزینش شود گفت: اگر سید جلال حسینی مصدوم شود مشکل بزرگی خواهیم داشت زیرا او کاپیتان و بهترین بازیکن تیم ماست. طبیعتا هر تیمی اگر بهترین بازیکنش مصدوم شود با مشکل مواجه می‌شود.

 

برانکو درباره اینکه آیا فهرست بازیکنان مد نظرش را که قرار است به پرسپولیس اضافه شوند به باشگاه داده است یا خیر گفت: بحث جذب بازیکن دو بخش دارد. اول اینکه ما چه بازیکنی را می‌خواهیم و دوم اینکه چه بازیکنی تحت قرارداد چه باشگاهی است. این‌ها مشکلات بالقوه است. باشگاه آنچه که در توان دارد را به کار خواهد بست تا بازیکنان مد نظر ما را جذب و تیم را هرچه بهتر تقویت کند.

 

برانکو در پاسخ سوال ایسنا درباره اینکه عنوان کرده فلسفه کاری‌اش دست نزدن به ترکیب تیم برنده است و اینکه آیا این موضوع باعث نمی‌شود انگیزه بازیکنان نیمکت‌نشین کم شود، گفت: فلسفه من، فلسفه من است. یعنی آن چیزی را که فکر می‌کنم درست و بهترین است انجام می‌دهم همان طور که شما فکر می‌کنید کاری که انجام می‌دهید درست است. طبیعتا شما به مشورت من گوش نمی‌دهید چون فکر می‌کنید کارتان درست است. هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد البته این به معنی نیست که همیشه حق با من است اما هر کدام از ما مربیان دیدگاه فلسفه و نظر کاری خودمان را داریم و بر اساس همین فلسفه و دیدگاه کار می‌کنیم.

 

او ادامه داد: سعی می‌کنیم بهترین و آماده‌ترین بازیکنان و بازیکنانی که با یکدیگر هماهنگ شده‌اند را به کار بگیریم تا تیم نتیجه بگیرد. چندین و چند بازیکن در جهان به باشگاه‌های معتبر رفتند اما موفق نشدند. یکی از تفکرات من این است که به تیمی که خوب کار می‌کند و برنده می‌شود نباید دست زد. مثل سردبیر شما که وقتی خبرنگاران خوبی دارد، آن‌ها را تغییر نمی‌دهد. چرا باید شما را تغییر بدهند و بگویند که این فرد نوع دیگری می‌نویسد. البته درباره ترکیب و نوع بازی و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد در آینده تصمیم می‌گیریم. الان ۲۵ بازیکن خوب دارم که قطعا در حال حاضر بهترین عملکرد را برای تیم دارند.


ایسنا
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: