« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
بهبهان
دبیرخانه چهارمین دوره مسابقه عکاسی سوگواره عشق حسینی ،عکس های احمد زعفری هشجین،مجید خالقی مقدم و وحید گنجی جامه شوران را به ترتیب بعنوان منتخبین اول تا سوم این دوره معرفی نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ دبیرخانه چهارمین دوره سوگواره عکس عشق حسینی طی بیانیه ای ضمن قدردانی از مشارکت عکاسان شرکت کننده و مخاطبان متعهد و هنردوست اسامی نفرات برگزیده این سوگواره را معرفی نمود.



یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه، ضمن قدردانی و آرزوی موفقیت برای تمامی عکاسان شرکت کننده، و تلاشگران  عرصه فرهنگ و هنر،شناخت درست واقعه عاشورا و زوایای آن را کاری بسیار بزرگ و سخت خواند و دستاورد چهارمین سوگواره سراسری عکس عشق حسینی را حضور 175  نفر عکاس با 676  قطعه عکس عنوان نمود که کمیته انتخاب 670 قطعه عکس را قابل رقابت در مسابقه ارزیابی کرد که دارای شاخص های انتخاب شرایط مندرج در متن فراخوان بود.



وی افزود عکس های دریافتی  امسال سوگواره ، هم از نظر کیفی ،هم تکنیکی و هم از منظر داشتن بار مذهبی و بدور از خرافه پرستی، عمق ارادت مردم به سرور و سالارشان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به خوبی نشان داد.امیدواریم با استمرار برگزاری این سوگواره در سالهای آینده زمینه انتقال فرهنگ عاشورا با زبان هنر گسترش یابد.



حاجوی افزود هیئت داوران تلاشی مضاعف داشتند تا عکس هایی را انتخاب کنند که دارای انتخاب زاویه مناسب، ترکیب بندی صحیح، نمایش حس درونی، تلاش و نگاه خلاقانه و هنرمندانه را رعایت کرده باشند و از این منظر، این دوره نسبت به سه سوگواره  پیشین بسیار شاخص تر و دقیق تر می نمود و داوری را با چالش انتخاب چند مرحله ای آثار زیبا و خوب مواجه کرده بود.



وی افزود داوران این دوره از سوگواره، آقایان یداله صائمی ،محمود ممتازان ،سید احسان مرتضوی و خانم ها سیمین روشن بخت و شیدا یزدانجو بودند که در مرحله اولیه ارزیابی هر داور تعداد 72 قطعه عکس را انتخاب و در مرحله دوم 163 قطعه عکس به رقابت پرداختند.



با توجه به کیفیت بالای آثار دریافتی در این دوره سوگواره جدا از رتبه های اول تا سوم ،آقایان جاوید خدمتی،محمد حسن باقری،میلاد نعلبندیان و عبدالرحمن مجرد نیز عناوین شایسته تقدیر این دوره را از ان خود کردند.



شایان ذکر است فراخوان چهارمین دوره مسابقه عکاسی عشق حسینی به همت بسیج کارکنان ، مدیریت فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در اولین روز از ماه محرم در سطح ملی انتشار یافت  و پس از چهل روزاز اعلام فراخوان 40 اثر برتر این دوره انتخاب و به نمایش گذاشته شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: