« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
بهبهان
ایده مخترع بهبهانی ایده برتر جشنواره ملی فناوریهای نوین آب وبرق شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در نخستین جشنواره و کنفرانس ملی فناوریهای نوین صنعت آب و برق کشور که در تاریخ های 25 و 26 آبان ماه 95 در هتل بوستان اهواز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایده پردازی ، خلاقیت، نوآوری ،فن آفرینی،شناسایی و تشویق ایده پردازان فن آفرین در حوزه صنعت آب و برق برگزار گردید آقای سید محمد بلادی که با معرفی و حمایت پردیس پارک علم وفناوری بهبهان در این جشنواره شرکت نموده بود با طرح آب خوری جادویی یا هوشمند رتبه اول بخش دانش آموزی را به خود اختصاص داد.



در این جشنواره 377 اثر از 23 استان کشور ارائه شده بود که در نهایت 180 اثر از 18 استان جهت ارائه و رقابت نهایی پذیرفته شده بود.


 خانم مهندس دستیار سرپرست پردیس پارک علم و فناوری بهبهان ضمن اعلام این خبر به توانمندی های جوانان و نوجوانان بهبهانی اشاره کرد و  اظهار امیدواری نمود که با ارتقاء کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه به پردیس پارک علم وفناوری خوزستان بتوانیم حمایت مادی و معنوی از فرایند تبدیل ایده ، حمایت هدفمند از نخبگان و استعدادهای درخشان و ایده پردازان توانمند بهبهان را انجام دهیم تا زنجیره تبدیل ایده به کسب وکار دانش بنیان در جامعه نهادینه شود.



قابل ذکر است پردیس پارک علم و فناوری بهبهان ماه گذشته در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و توسط استاندار محترم خوزستان افتتاح شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: