« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
فرمانده شهید محور سامرا در وصیت خود نوشته است: «بهانه برای تفرقه زیاد است و راحت می‌شود پیدا کرد که از یکدیگر فاصله بگیرد و رضایت شیطان و غضب الهی را فراهم کنید. هنر دین است که دنبال بهانه برای وصل و ارتباط باشید.»
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  ایسنا، سرلشکر حاج حمید تقوی‌فر مجاهدی نستوه و سراسر اخلاص و از نخبگان اطلاعات و عملیات  شش دی‌ماه 1393 پس از ماه صفر در منطقه عزیز بلد در سامرا پس از آزادسازی کیلومترها مناطق مسکونی از چنگال داعش در حالی که پیشرو تمام نیروهایش بود در زیر آتش رگبار آن حرامیان با اصابت دو گلوله در پهلویش در میدان جنگ به شهادت رسیده است. پیکر پس از شهادت در در گلزار شهدای اهواز کنار مزار پدر شهیدش به خاک سپردند.

خانواده و فرزندان این فرمانده مجاهد در ایام برگزاری راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان (ع) مانند سال گذشته واقع در منطقه «خان نص» «عمود ٦١٦ » موکب «ابو مریم» را برپا کرده‌اند و روزانه میزبان جمع بسیاری و از زائران امام حسین (ع)  است. مردم عراق به پاس قدردانی از مجاهدت سرلشکر حاج حمید تقوی‌فر در محل شهادت او بارگاهی احداث و در ایام اربعین نیز تصاویر این سردار شهید را در مسیر تردد زائران نصب کرده‌اند.

«به، همسر، فرزندان، بستگان

احتراما

از همگی حلالیت می‌طلبم. خودم می‌دانم که عنصر خوبی نبودم و بعضا وظیفه اسلامی خودم را نتوانستم انجام بدهم ولی تلاش کردم و می‌خواستم که خوب باشم و وظیفه اسلامی خود را نسبت به همه به نحو احسن انجام دهم.

لذا مجددا از همگی حلالیت می‌طلبم. توصیه یک فرد مسلمان به بازماندگان او دعای خیر فراموشم نکنید. انقلاب اسلامی که آرزوی انبیاء الهی، ائمه طاهرین و مؤمنین و مؤمنات و مستضعفین عالم به رهبری امام خمینی (ره) و ایثار و فداکاری شهدا و خانواده آن‌ها، جانبازان و خانواده محترم و امت شریف و مقاوم ایران اسلامی محقق شد فراموش نشود. از مساعدت و همکاری و رهبری عزیز دست برندارید.

در ثانی وحدت خودتان را فراموش نکنید. دنبال اجرای دستورات خداوند متعال و انبیاء و ائمه طاهرین باشید. بهانه برای تفرقه زیاد است و راحت می‌شود پیدا کرد که از یکدیگر فاصله بگیرد و رضایت شیطان و غضب الهی را فراهم کنید. هنر دین است که دنبال بهانه برای وصل و ارتباط باشید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: