« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
13 آبان؛
حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده نماینده اسبق شهرستانهای کهگیلویه بزرگ و بهبهان طی پیامی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به مردم تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن این پیام به شرح زیر است؛
                 بسمه تعالی
یوم الله۱۳ آبان، در کتاب قطور مبارزات حق‌طلبانه مردم خداجوی و متدین ایران اسلامی، تداعی کننده حوادثی است که  گرامیداشت آن عزت، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی را بهمراه خواهد داشت.

خروش انقلابی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(قدس سره) در نفی طاغوت و قانون سلطه گرانه کاپیتولاسیون،شهادت دانش آموزان و فرزندان عزیز کشورمان و همچنین تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ،

سه برگ زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مومنان جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم همواره فرو ریختنی است.

اینجانب ضمن دعوت از دانش آموزان ، معلمان و اولیا برای حضور در مراسم یوم ا... سیزدهم آبان از شما آینده سازان ایران اسلامی می خواهم که همواره روحیه حقیقت جویی ، ظلم ستیزی و عدالت خواهی را در دل و جان خود بیدار نگه دارید و در پرتو رهنمودهای داعیانه رهبر معظم انقلاب ( حفظ الله تعالی)  در ترویج گفتمان استکبار ستیزی ، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش کنید.

                                       سید محمد موحد
                                        ۹۵/۰۸/۱۳

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
0
درود بر تو سناتور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین