« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
دراين مراسم راهپيمايان باسردادن شعارهاي همچون مرگ برانگلیس و مرگ بر اسرائيل انزجار خودر از استکبار جهانی اعلام نمودند ...

 

اوای دنا: همزمان با سراسرکشور راهپيمايي13آبان باحضور اقشار مختلف مردم پيروجوان ازجلوي مصلي نماز جمعه تا ميدان سپاه ناحيه لنده برگزارشد دراين راهپيمايي راهپيمايان باسردادن شعارهاي همچون مرگ برآمريکا و مرگ بر اسرائيل انزجار خودر از استکبار جهانی اعلام نمودند ونشان دادند که همچنان پايبند به ارزش ها وآرمان هاي امام خميني ونظام جمهوري اسلامي هستند.

در این مراسم جمالی بخشدار لنده،حماسه 13 ابان را یادآور سه رویداد بزرگ در تاریخ کشور ایران دانست 1-تبعید حضرت امام در سال 1343 به دستور آمریکا به ترکیه 2-تصرف لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام 3-کشتار دانش آموزان در سال 57 در دانشگاه تهران.

بخشدار لنده افزود ،حماسه 13 آبان جایگاه مهم و شایسته ای در تاریخ انقلاب و مبارزات حق طلبانه همه آزادگان جهان دارد.

ایشان  همچنین به موج بیداری اسلامی پرداخت و با بیان جمله ای از امام خمینی (ره) که فرموده بود:من با اطمینان می گویم اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می  نشاند گفت  سرانجام دیکتاتورهای مصر ،لیبی ، تونس و همچنین جریان وال استریت و مبارزه با سرمایه داری و تحولات اخیر در منطقه امروز نشانه هایی از این کلام نورانی امام عزیز می باشد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: