« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
فرمانده سپاه ناحیه لنده:
سرگرد علی محمدی:جهاد کبیر یعنی نه گفتن به دشمن ،دل نبستن به دشمنان قسم خورده انقلاب و در عرصه سیاست یعنی فریب نخوردن از دشمن و آگاهی از نقشه‌های اوست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرمانده سپاه ناحیه لنده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان گفت:اصحاب رسانه پیام رسان هستند و کار زینبی می کنند.

سرگرد علی محمدی افزود:اگر خبرنگاران مجاهد و شجاعی که جان بر کف و با اخلاص در صحنه های نبرد ۸ سال دفاع مقدس حضور نداشتند امروز ما این همه  گنجینه گرانبها ، مستندات و محتوای غنی را برای ارائه رشادتها و دلاور مردیها رزمندگان به نسل های امروز در دسترس نداشتیم.

وی با بیان اینکه :مقام معظم رهبری در روز پاسدار در دانشگاه امام حسین (ع) به بحث «جهاد کبیر»اشاره نمودند و سردار جعفری فرمانده کل سپاه نیز در کنگره شهدای استان نیز بر آن تاکید نمودند  تصریح کرد : جهاد کبیر یعنی نه گفتن به دشمن ،دل نبستن به دشمنان قسم خورده انقلاب و در عرصه سیاست یعنی فریب نخوردن از دشمن و آگاهی از نقشه‌های اوست.

فرمانده سپاه لنده اهمیت برگزاری با شکوه تر از سالهای قبل 13 آبان را در این شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت :یکی از اهداف دشمنان ما کم رنگ نمودن یوم الله 9 دی ،13 آبان و شعار مرگ بر آمریکاست که برنامه‌های 13 آبان امسال نیز به طور منسجم و خودجوش توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور طراحی و اجرا خواهد شد و یقین داریم مراسم 13 آبان امسال با شکوه‌تر از سال قبل اجرا و شعار مرگ بر آمریکا نیز طنین انداز خواهد شد.

ایشان در ادامه برنامه های هفته بسیج شهرستان لنده را تشریح و حضور دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه این هفته ؛ حضور پرشور و آگاهانه دانش آموزان بسیجی در راهپیمایی 13 آبان ؛برگزاری ایستگاه نقاشی در حاشیه مراسم 13 ابان و غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از مهمترین برنامه های این هفته اعلام نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: