« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
دستگاه قضايي استان کهگيلويه وبويراحمد از اعلام آمادگي دستگاه قضا در حوزه اجتماعي شدن امر مبارزه با مواد مخدر و همكاري با اين شورا خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان کهگيلويه وبويراحمد ؛ نشست تعاملي دبير و كارشناسان شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با دادستان مركز ‏استان و با محوريت همكاري همه جانبه در زمينه‌هاي مختلف مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.
در اين نشست سيد ناصر رضايي، دبير شورا ضمن ارائه توضيحات لازم در ‏زمينه سياست‌هاي كلي نظام و دستورات مقام معظم رهبري همچنين سياست‌هاي راهبردي ستاد مبارزه با مواد ‏مخدر مبني بر استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در سطح كشور به منظور اجتماعي شدن امر مبارزه با مواد ‏مخدر تأكيد كرد و اظهار داشت: وظايف شوراي هماهنگي به عنوان يك دستگاه نظارتي بسيار سنگين بوده و مي‌بايست همه دستگاه‌هاي استاني بويژه دستگاه قضايي در اين برنامه‌ها سهيم و جهت سالم‌سازي ‏عمومي جامعه انسجام داشته باشند و ضمن ارائه نظرات ارزنده شورا را در اين امر همراهي كنند.‏
وي از همكاري و تعاملات بوجود آمده في‌مابين شورا و دستگاه قضايي استان بويژه دادستاني ‏مركز استان و ساير شهرستانها ابراز خرسندي كرد و خواستار افزايش اين ارتباطات شد.
همچنين در اين جلسه مهرداد كرمي دادستان مركز استان ضمن تقدير از شوراي هماهنگي بر همكاري و ‏تعاملات بيشتر فيمابين دستگاه‌هاي مذكور تأكيد و خواستار تلاش بيشتر در زمينه ريشه كن شدن اعتياد و ‏مواد مخدر شدند.‏
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین