« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
آوای رودکوف : رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج گفت: یک هیات اقتصادی از استان امسک روسیه برای آشنایی با ظرفیت های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به مرکز این استان سفر می کنند.

به گزارش ایرنا جبار کیانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: این هیات 17 نفره روز چهارشنبه به این استان سفر می کنند و به مدت 2 روز میهمان دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی اظهار داشت: هیات روسی به سرپرستی استاندار امسک روسیه ظرفیت های تجاری و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه های کشاورزی، گردشگری و صنعت بررسی خواهند کرد.
کیانی بیان کرد: در این سفر، استاندار امسک، وزیران اقتصاد و کشاورزی این استان، مدیرکل توسعه روابط بین الملل، مشاور عالی رئیس، هشت بازرگان و صاحبان صنایع، یک نفر از شرکت های فعال در حوزه ساخت وساز و چهار نفر از مقامات کنسولگری روسیه در اصفهان حضور خواهند داشت.
وی عنوان کرد: فعالان اقتصادی این هیات در زمینه های صنایع کشاورزی، غذایی، گیاهان دارویی بهداشتی و ساخت و ساز با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد و بخش دولتی به رایزنی خواهند پرداخت.
کیانی بابیان اینکه این هیات به مدت 2 روز در استان حضور خواهند داشت افزود: روز نخست به مذاکره های رو در رو با مسئولان ارشد دولتی و بخش خصوصی و روز دوم به بازدید از واحدهای موفق تولیدی استان و دارای ظرفیت همکاری پرداخته می شود.
گروه بازرگانی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد برای تبادل مناسبات تجاری و بازرگانی استان، با بخش خصوصی و دولتی روسیه، به ریاست استاندار استان و همراهی رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و 24 نفر از مسئولان دولتی و بخش خصوصی استان آبان پارسال به روسیه سفر کرده بودند و برای گسترش مناسبات تجاری قراردادها و تفاهم نامه هایی امضا کردند.
امْسْک در جنوب غربی سیبری واقع شده و دومین شهر بزرگ در شرق کوه های اورال به شمار می آید. فاصله بین امسک تا مسکو ۲۷۰۰ کیلومتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: