« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
وزیر بهداشت گروه‌های در معرض خطر را دعوت کرد تا برای جلوگیری از ابتلا به آنفلوانزا حتماً واکسن این بیماری را تزریق کنند.
به گزارش آوای رودکوف ؛ دکتر سیدحسن هاشمی، در حاشیه بازدید از از فعالیت پایگاه انتقال خون وصال و دیدار با اهدا کنندگان خون در روز عاشورای حسینی، ضمن اشاره به موج آنفلوآنزا که سال گذشته برخی استانهای کشور مانند کرمان را فرا گرفته بود، گفت: افراد بالای 60 سال، زنان باردار، بیماران دارای مشکل تنفسی و قلبی و افرادی که دچار بیماریهای نقص ایمنی هستند بهتر است واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.

وی گفت: این واکسن معمولاً از مردادماه در داروخانه‌ها توزیع می‌شود و باید از اواخر تابستان و پیش از شروع سرما تزریق شود تا مؤثر واقع شود.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اینکه مصرف کنندگان واکسن آنفلوانزا حتماً آن را از طریق داروخانه‌های معتبر خریداری کنند ابراز امیدواری کرد تا امسال در کنترل این بیماری نیز مانند کنترل وبا موفق عمل کنیم.

لازم به ذکر است که دکتر حریرچی قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت نیز پیش از این با تاکید بر لزوم تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های پرخطر، شایعات مربوط به تقلبی بودن واکسن‌های توزیع شده در کشور را تکذیب کرده بود.

منبع: سلامانه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: