« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
صبح امروز؛
جلسه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان لنده با حضور کلیه ی اعضاء در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان لنده  با حضور فرماندار ، دادستان ،رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضاء در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در ابتدای این جلسه خلاصه ای از عملکرد شورای سلامت اعم از مصوبات اجرا شده، در حال اجرا و اجرا نشده ارائه داد و سپس در زمینه پیشگیری از بیماریهای واگیردار، بیماریهای قلبی – عروقی، سوانح و مشکلات بهداشتی مناطق حاشیه شهرستان از جمله مشکل فاضلاب، کشتارگاه و عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط آنان سخنانی ایراد کرد.



امرالله خانی در ادامه خواستار مساعدت همه ارگانها و اعضای شورای سلامت شهرستان برای رفع این مشکلات شد.

*در ادامه محمد مرادی فرماندار لنده  ضمن اشاره و تأکید بر لزوم ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان در این شهرستان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت نیل به این هدف شد.



مرادی گفت: با توجه به این که موضوع سلامت از همه جهات و حتی به لحاظ امنیت موضوعی مهم و اساسی است، از این رو باید با جدیت اقدامات در خوری صورت گیرد چرا که نمی توان در خصوص سلامت و امنیت غذایی و البته بهداشت محیط و شهروندان قصور و کوتاهی صورت پذیرد.

*تقی زاده شهردار لنده نیز در این جلسه اظهار کرد شبکه بهداشت و درمان متولی سلامت و بهداشت است و ضروری است تا این مرکز از حالت نظارت خارج و عملا کار اجرایی نماید.



در پایان  این جلسه مسولان ادارات مختلف نکته نظرات خود را  بیان نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: