« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
برخی جوانان می‌توانند با داشتن شرایط مقرر، از کسری خدمت سربازی استفاده کنند.
به گزارش آوای رودکوف  به نقل از باشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام سازمان وظیفه عمومی جوانان مشمول می‌توانند در صورت شرایط‌های لازم از طرح‌های کسری ذیل استفاده کنند.

کسر خدمت ایثارگران

کلیه مشمولین غیر غایب متولد سال 72 و ماقبل آن که در سال 90 و سنوات قبل آن به سن مشمولیت رسیده اند ولی به دلایل قانونی مثل معافیت تحصیلی اعزام آنها به تعویق افتاده است بعد از اعزام می توانند از این کسری استفاده نمایند .

کسر خدمت مناطق امنیتی درگیر وغیر درگیر ومناطق محروم وبد آب و هوا

خدمت کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیردرگیر، مناطق عملیاتی مناطق محروم و بد‌آب‌وهوا: 19 ماه است.
خدمت کارکنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر: 18 ماه می باشد .

کسر خدمت فرزند

3ماه کسر خدمت به ازای هر فرزند شامل سربازان میشود.

کسر خدمت نخبگان

در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تولید و توسعه علم ونظریه پردازی در کشور ، عده ای از مشمولان از طریق بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح برای انجام پروژهای تحقیقاتی و استفاده بهینه از سرمایه انسانی در بخش های مختلف علمی و تحقیقاتی بکارگیری می شوند این مشمولان در قبال انجام پروژه های تحقیقاتی و ارزیابی و تأ یید پروژه توسط هیئت داوران ، مشمول امتیازاتی از قبیل کسر خدمت و یا پس از طی دوره آموزش کارت پایان خدمت دریافت می نمایند.

لازم به ذکر است این مشمولان در حین تحصیل نیز می توانند پروژه تحقیقاتی خود را سپری نموده و از امتیازات آن استفاده نمایند . کسر خدمت این مشمولان از طریق سیستم ارتباطی بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا ثبت می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: