« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:این استان ناله از محرومیت ندارد زیرا در طول سالهای بعد از انقلاب پیشرفتی خوبی داشتند ولی رشد نامتقارن نسبت به بقیه ما را گله مند می کند و خواستار رفع این مشکلات هستیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم اختتامیه کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهیدان همواره سه توصیه به ما داشتند :نماز و عبادت ؛ احترام به بزرگان و پیروی از  ولی فقیه ؛حفظ استقلال و هویت ایران .



نماینده ولی فقیه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نیز گفت:انقلاب اسلامی مردم این استان را از قهر محرومیت خارج کرد و مردم استان هم با تقدیم شهدایشان سپاسگزار انقلاب شدند.

وی افزود :این استان ناله از محرومیت ندارد زیرا  در طول سالهای بعد از انقلاب پیشرفتی خوبی داشتند ولی رشد نامتقارن نسبت به بقیه ما را گله مند می کند و خواستار رفع این مشکلات هستیم.

آیت الله ملک حسینی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ نیروی انسانی با کمبودی مواجه نیست و  پدر پیوند کبد کشور از این استان استٰ اکتشافات و اختراعات زیادی در استان انجام شده، و اساتید بسیاری از دانشگاه‌ها از بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد هستند اما چرا درون استان ما ظرفیتی برای رشد استعدادهای این استان نیست ؟

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مجلس، زیرساختهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تکمیل شده و به جای اینکه فقر و بیکاری کمر جامعه را بشکند قوانین وضع شده در مجلس، کمر فقر را بشکند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: قانونها باید به گونه ای باشند که به انسان‌هایی که منصب می‌گیرند اما مسئولیت نمی‌پذیرند اجازه حرکت نداده و مدیریتها شیشه‌ای و شکننده نبوده، بلکه پشت شیشه، پایدار و با عمق نظارت باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: