« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
دومین روز از برگزاری کنگره 105 معلم و 464 شهید دانش‌آموز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از خانوادهای معظم شهدا ؛ مسئولان ؛دانش آموزان و فرهنگیان در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛روز نخست کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد دیروز  تحت عنوان اجلاسیه عشایر و ایثارگری با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی و با مداحی حاج صادق آهنگران در حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

و دومین روز از برگزاری کنگره 105 معلم و 464 شهید دانش‌آموز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از خانوادهای معظم شهدا ؛ مسئولان ؛دانش آموزان و فرهنگیان در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج آغاز به کار کرد.

سخنران روز دوم این کنگره وزیر آموزش و پرورش بود که به دلایلی سفر وی به استان کنسل شد. و در غیاب وی برنامه های متنوعی از جمله ؛سخنرانی مسئولان و راویان دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه شهدا اجرا شد.

و در ادامه :

یک ششم شهدای استانمان را دانش اموزان تشکیل می دهند .

سردار بوعلی طی سخنانی گفت: 464 شهید دانش آموز با نثار خون خود به انقلاب و ایران هویت دادند .

فرمانده سپاه فتح استان افزود:با افتخار اعلام می کنیم یک ششم شهدای استانمان را دانش اموزان تشکیل می دهند .

دشمن از بزرگی و عظمت فرزندان روح الله عصبانی است.

سید ناصر حسینی از آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان  از قلب ها کینه دارندگفت:دشمنان نمی توانند قلب جوانان این کشور را تسخیر نمایند.

 نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" با بیان اینکه دشمنان از  بزرگی و عظمت روحی فرزندان روح الله می ترسند اظهار داشت دشمنان می خواهند با دسیسه درسهای رهبران کوچک را از  کتابهای درسی ما  حذف کنند تا دست دانش آموزان ما را از الگوی های مبارز خود کوتاه کنند.


شهیدان خود را خمس زندگی پدران خود می دانستند

و در ادامه ؛ آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در دومین روز کنگره شهدا با بیان اینکه شهیدان پشتوانه ای برای همه عمر یک ملت هستند اظهار کرد هیچ قطره ای ارزشمندتر از خون شهیدان نیست،شهیدان کسانی که خود را خمس زندگی پدران خود می دانستند و رفتند تا بمانند و ببینند و بر اعمال ما شاهد باشند.

آیت الله ملک حسینی همچنین با بیان اینکه ما با تکیه بر خون شهدا است که اقتدار و امنیت داریم از دانش آموزان حاضر در جلسه خواست که پیرو مسیر آنان که مسیر پاکی و عفاف و مردانگی است باشند.

این خبر تکمیل می شود......
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: