« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی:
همایش طلایه‌داران تبلیغ به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسؤولین استانی در یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛همایش طلایه دارن تبلیغ شهرستان بویراحمد به مناسب آغاز ماه محرم امروز (یکشنبه) با حضور  آیت الله ملک حسینی و حجت الاسلام  موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج برگزار شد.



در این همایش نماینده ولی فقیه در استان  با تأکید بر جایگاه رفیع مبلغها در دنیای اسلام، اظهار داشتند طلبه ها پرافتخارترین انسانهای دوران غیبت هستند و اصل تبلیغ انذار و هشدار با سخنان فاخر و با اتکای به قرآن است.



آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه کلام ، مبین شخصیت هر انسان است اظهار داشته اند که امام حسین (ع) را باید از طریق کلام و راه ایشان معرفی کرد.



ایشان در ادامه با ذکر مشکلات اجتماعی استان اعم از نزاع ها، خودکشی ها،شتاب بی عفتی و اعتیاد  و عدم تلاش علمی از طلاب خواست وظیفه انذار و هشدار خود را با نیکوترین شیوه ها به انجام برسانند.



لازم به ذکر است که در پایان این همایش هر یک از طلاب به محل تبلیغ خود اعزام شدند.

عکس و گزارش از صدیقه ولیپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: