« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
«آقاي روحاني موضوعي را مطرح کردند به نام "اعتدال و اميد" که آن را در باکس اصولگرايان تعريف نکردند...»
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت الاسلام والمسلمین "مجتبي ذوالنور" نماينده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری آريا در خصوص اعلام حمايت قاطع اخير آقاي ناطق نوري از آقاي روحاني در انتخابات96 گفت: «نظر آقاي ناطق، نظر جميع اصولگرايان نيست. آقاي ناطق مي‌توانند نظر خودشان را اعلام کنند؛ نه من مي‌توانم بگويم که آقاي ناطق در جبهه اصولگرايي هستند و نه مي‌توانم بگويم که ايشان اصولگرا نيستند. به‌دليل اينکه ايشان سال‌هاست که خيلي در جبهه اصولگرايي نقش آفريني و فعاليتي ندارند و در برخي مواقع خلاف جريان اصولگرايي موضع گرفته اند. بنابراين من نمي‌توانم بگويم که آقاي ناطق اين سخنان را از زبان جريان اصولگرايي بيان کرده است. نظر شخصي ايشان براي ما محترم است. ما در مقام تحليل يا اينکه چرا مواضع آقاي ناطق اينگونه است، نيستيم؛ بلکه معتقديم آنچه که در جريان اصولگرايي تعريف مي‌شود، آقاي ناطق سال‌هاست که همراه با اين موضوع نيست.»


وي در خصوص احتمال حمايت گسترده اصولگرايان از آقاي روحاني در انتخابات 96 گفت: «من نه‌تنها اين را نمي‌بينم که طيف گسترده‌اي از اصولگرايان از آقاي روحاني حمايت کنند، بلکه اين را هم نمي‌بينم که اصولگراي عاقلي هم از ايشان حمايت کند.»


نماينده مردم قم در خصوص احتمال معرفي گزينه جديد از سوي اصلاح طلبان در صورت حمايت گسترده اصولگرايان از آقاي روحاني در انتخابات 96، گفت: «فکر نمي‌کنم آقاي روحاني به سمت جريان اصولگرايي حرکت کنند. ايشان موضوعي را مطرح کردند به نام "اعتدال و اميد" که آن را در باکس اصولگرايان تعريف نکردند و به‌عنوان يک نظر مستقل مطرح کردند. لذا اينکه آقاي روحاني بيايد خود را با نام کانديداي اصولگرايي مطرح کند يا اصولگرايان ايشان را به عنوان کانديداي خودشان تعريف کنند، من احتمال شکل گيري چنين موضوعي را صفر مي‌دانم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: