« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال 10دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی این استان نصب خواهد شد.
به گزارش آوای رودکوف ، «علی خوان‌پایه» در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در رابطه با ایمنی ترافیک در استان افزود: 36 مدرسه روستایی حاشیه راه‌های استان با نصب علائم عمودی و افقی ایمن‌سازی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کاربران در معرض خطر تصادفات افراد کم سن و سال به خصوص دانش‌آموزان هستند که این اقدامات برای پیشگیری و کاهش تصادفات احتمالی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سه دستگاه پل عابر پیاده از سوی این اداره‌کل در سطح استان احداث و نصب شده است که این تعداد تا پایان امسال به پنج دستگاه خواهد رسید.

خوان‌پایه ادامه داد: 10دستگاه دوربین نظارت تصویری در 10نقطه از راه‌های این استان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هم‌چنین در جهت کاهش تصادفات 2 دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی این استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا پایان امسال 10 دستگاه دوربین دیگر در محورهای «یاسوج - اصفهان»، «یاسوج - بابامیدان»، «گچساران - باشت» و «گچساران - لیشتر» نصب خواهد شد که برای هرکدام از این دوربین‌ها حداقل 15میلیون تومان هزینه خواهد شد.

خوان‌پایه ادامه داد: طی سال گذشته تلفات جاده‌ای برون‌شهری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال قبل 6.8 درصد کاهش داشته است. طی 6 ماهه امسال تلفات جاده‌ای روستایی استان افزایش نگران‌کننده‌ای دارد.

وی گفت: سیستم توزین در حال حرکت یک دستگاه در محور «یاسوج - اصفهان» با اعتبار 800 میلیون تومان نصب شده است و در آینده‌ای نزدیک یک دستگاه دیگر در محور «گچساران - باشت» نصب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: 32 شرکت مسافربری و 16شرکت باربری در این استان کار جابه‌جایی بار و مسافر را انجام می‌دهند./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: