« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
عدل هاشمی پور در جمع مردم بهمئی؛
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتحاد و انقلابی بودن، گفت:بار نمایندگی سنگین است، انتظار کمک دارم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ یادواره سرداران و126 شهید والامقام شهرستان بهمئی با حضور حماسی و چشمگیر مردم شهرستان و با سخنرانی نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سردار عدل هاشمی پور ابتدا با یادی از دفاع مقدس و شهدا تصریح کرد: در جنگ تحمیلی دشمنان دین خدا با دشمنی دیرینه خود مخالفت و کینه های عجیب و غریب خود را آشکار کردند و با اشغال و بمباران شهر های مرزی کشور با ما وارد جنگ شدند.

هاشمی گفت: دشمنان دین خدا بر خلاف آیین الهی زنان،کودکان و پیران را که قدرت جنگ نداشتند به خاک و خون کشاندند و بر خلاف قوانین بین الملل اسیران ما را در زندانهای مخوف بغداد مورد آزار و اذیت شدید قرار دادند.

وی افزود: دشمنان دین خدا نخلستانها را سر بردیدند، کشاورزی ها را به آتش کشاندند و به هیچ چیز رحم نکردند ؛حتی از سلاح های شیمیایی و میکروبی علیه ما استفاده کردند اما با مدیریت مدبرانه امام راحل، ایثارگری مردم، جانبازی جانبازان و با پشتوانه ارتش بیست میلیونی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیفتاد.
 
از مسیر شهدا فاصله گرفتیم

هاشمی پور با تاکید بر لزوم استفاده از برکات یادواره های شهدا، گفت: سالانه جلسات متعددی را تشکیل می دهیم، یاد و خاطره شهدا را گرامی میداریم، آیا از خود پرسیده ایم که روحیه ما روحیه سال 59،60و 61هست یا نه؟

هاشمی پور تصریح کرد: امیدوارم خروجی چنین یادواره های باشکوهی توجه به فرهنگ و اقتصاد باشد تا برخی از مشکلات مردم حل شود.

وی افزود: ما بعد از شهدا چه کردیم؟آیا از عملکرد خود راضی هستیم؟آیا در مقابل شهدا کارنامه درخشانی داریم؟آیا من هاشمی وقتی با شهدا روبرو می شوم، کارنامه درخشانی دارم؟این واقعیت را بپذیریم که ما نتوانستیم به درستی به وصیت نامه شهدا عمل کنیم؟قبول کنیم که بیراهه رفتیم، قبول کنیم که از مسیر شهدا دور شدیم و فاصله گرفتیم.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مسئولان برگزاری یادواره شهدای بهمئی، گفت: درود می فرستم بر مسئولانی که چنین یادواره با شکوهی را تشکیل دادند ؛من در کل استان سراغ ندارم چنین یادواره ای را.

دغدغه های رهبری به قوت خود باقی است

هاشمی پور ادامه داد: من فقط از خودم سوال می کنم، ما نتوانستیم به وصیت های امام و خواست مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا و رهبر جهان اسلام عمل کنیم .

وی افزود: در واقع دغدغه های رهبری هنوز به قوت خود باقی است.به برکت نظام جمهوری اسلامی کارهای خوبی در مملکت انجام شد اما آنطور که باید از فرصتها  استفاده نکردیم ؛فرصت ها را غنیمت نشمردیم و بعضی وقت ها هم غافل شدیم.

از وضعیت موجود ناراضی هستیم

هاشمی پور با بیان اینکه اگر غفلت نکرده بودیم در هر خانه ای چند بیکار نداریم، گفت: شهدا از ما سوال می کنند که برای جامانده های ما چه کردید؟برای خانواده های ما چه کردید؟برای اقتصاد و فرهنگ که دغدغه های مقام معظم رهبری است چه کردید؟فرهنگ به کدام مسیر رفته است؟اخلاق کجا رفته است؟جایگاه اخلاق کجاست؟چرا در جمهوری اسلامی این همه بد اخلاقی باشد؟اینها را از ما سوال می کنند.

وی گفت: قطعا از علمای دین و نخبگان فرهنگی هم سوال می کنند که فرهنگ را به کجا بردید؟ مسیر جهاد و شهادت به کجا رفت؟ ما از وضعیت موجود ناراضی هستیم .

هاشمی خطاب به نخبگان سیاسی و فرهنگی منطقه گفت: جناح بندی و باند بازی باید کنار رود، اگر می خواهید در مقابل شهدا حرفی برای گفتن داشته باشید، صادقانه به مردم خدمت کنید ؛شهدا از ما خدمت صادقانه، مخلصانه و عادلانه می خواهند.

وی افزود: اگر جمع شویم و یادی از شهدا کنیم و بیرون هر کس کار خود را بکند، نمی شود. بیایید روحیه دهه شصت را در جامعه زنده کنیم، روحیه انقلابی داشته باشیم، روح انقلابی داشته باشیم، مدیریت جهادی داشته باشیم.

با اتحاد دهه شصت به جنگ اقتصادی الان برویم


هاشمی پور با اشاره به شاخصه اتحاد ملت ایران در زمان جنگ به عنوان ابزار پیروزی ما، گفت: مگر نه این بود دشمن با تمام توان جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد و ملت ایران از دولتی تا نظامی و حتی مردم عادی در قالب نیروهای بسیج مردمی با اتحاد وانسجام جنگ را مدیریت کرد؟

وی افزود: امروز هم با یک جنگ تمام عیار اقتصادی مواجهیم، اگر همه ما با هم جمع شویم و فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه قرار گیرند، رسانه ها صادقانه و خالصانه و فارغ از مسائل جناحی و در مسیر اقتصاد مقاومتی باشند، روحانیت معزز در مسیر شکوفایی فرهنگی حرکت کند و همه قوا در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، وضعیت اقتصاد ما اینطور نمی ماند.

نماینده کهگلیویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکید داشت: کار نشد ندارد، می شود کارها را به نحو احسن انجام داد، می شود در جهت عمران و آبادانی تلاش کرد، می شود به استان توسعه یافته دست یابیم، ما باید بخواهیم، ما باید تغییر کنیم.

وی گفت:باید با روحیه جهادی و گذشت از خود و تحمل همدیگر بدون غرور و عجب و ریا برای مردم کار کرد و از فرصتها استفاده کرد ؛شهدا این را از ما می خواهند.

باید انقلابی باشیم

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از فرصتها، گفت: مشکل ما اصلاح طلبی و اصول گرایی نیست، ایده های بزرگ نساختیم، بدون از حب و بغض و کینه برای خدمت به مردم تلاش کنیم ؛رهبری و شهدا این را از ما می خواهند.
هاشمی پور خاطرنشان کرد: مدیری و مسئولی که تاب تحمل دیگری را ندارد، قدرت پیگیری مشکلات مردم را ندارد، اگر خوداستعفا ندهد باید روز قیامت در مقابل شهدا پاسخگو باشد ؛اگر توان نداریم مسئولیت نپذیریم.

به حرمت شهدا از فرصتهای طلایی برای خدمت به مردم استفاده کنیم

وی افزود: از حجت السلام بزرگواری، دیگر نمایندگان سابق، استانداران،فرمانداران و بخشداران گذشته استان به خاطر تلاشها و زحماتی که در راستای محرومیت زدایی مردم داشتند، تقدیر می کنم.

هاشمی پور گفت: بیایید به حرمت این شهدا چپ و راست در کنار هم بنشینیم و همه فکرها را روی هم بگذاریم، از این فرصت های طلایی برای خدمت به مردم و نجات این جوانان بیکارِ سرگردانِ سر درگریبان استفاده کنیم.

وی افزود: وجود این همه مشکل به معنای این نیست که کار نشده است ؛دولت هم به تنهایی نمی تواند مشکلات بهمئی، کهگیلویه و چرام را حل کند همانطور که نمی تواند به تنهایی مشکلات استان و کشور را حل کند.

نماینده شهرستان های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان هایی که توانستند از همان اول انقلاب از فرصت ها استفاده کردند و کارهای بزرگ عام المنفعه انجام دادند اما ما از فرصت ها درست استفاده نکردیم ؛از هر کجای ضرر برگردیم منفعت است.

مردم از ما چه می خواهند؟


هاشمی پور با تاکید بر لزوم توجه به خواست مردم به خصوص خانواده شهدا، گفت: در شهرستان بهمئی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران از ما چه می خواهند؟می گویند وضعیت جاده زیدون به بهمئی را مشخص کنید، به بهمئی آب برسانید. جاده عشایری پهنوک ، جاده ابوالفارس به بهمئی را درست کنید، بیمارستان درست کنید، ایستگاه برق را تقویت کنید، مجموعه های ورزشی را سر و سامان دهید، امکانات اولیه زندگی مردم را فراهم کنید.

وی تصریح کرد: رهبری از وضعیت موجود نگران است، مگر ممکن است این همه فکر و استعداد در شهرستان های ما و استان ما باشد و با وجود این همه نخبگان سیاسی و فرهنگی نتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم؟

هاشمی پور افزود: می شود، اگر توکل کنیم و اتحاد داشته باشیم، می توانیم.

نماینده کهگلیویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم پروژه های نیمه تمامی که شروع  شده را تکمیل کرده  و پروژه های جدیدی که تعریف کردیم به حول و قوه الهی شروع شود .

بار امانت مردم سنگین است

هاشمی پور با بیان اینکه انتظارم از همه عزیزان این است که کمک کنید، گفت: ؛بار بار سنگینی است، به احترام این شهدا کمک کنید.

وی افزود: این تشتی که روی دستان من است، تشت سنگینی است، امانت امانت مردم است ؛این تشت پر از وعده های داده شده به جوانانِ سرگردانِ سردر گریبان است.
هاشمی پور افزود: زیر چتر ولایت با دستان مبارک مقام معظم رهبری درجه پاسداری گرفتم، قول دادم به مردم خدمت کنم و برای آنها نوکری کنم انتظار دارم خانواده شهدا که دعایشان مستجاب می شود برایم دعا کنند.

حافظ ولایت باشیم

وی تاکید کرد: ما زیر چتر ولایتیم، ما حافظ چتر ولایتیم، انتظار دارم به احترام شهدا، خانواده شهدا و مقام معظم رهبری به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه کنیم و به اقتصاد مقاومتی جامعه عمل بپوشیم.

با نقشه راه به پیش می روم

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام نقاط شهرستان بهمئی را رفتم و مشکلات همه آن را میدانم، گفت: مطمئن باشید به فضل پروردگار آب سد کوثر تا عید سال آینده به شهر لیکک خواهد رسید، برای این کار برنامه زمان بندی تهیه کردم و آن را کنترل می کنم.
هاشمی پور با اشاره به اینکه همه پروژه های شهرستان بهمئی باید اجرایی شود، افزود: گاز رسانی به ممبی و سرآسیاب، جاده عشایری پهنوک، راه های مواصلاتی، برق شهر لیکک، مجموعه های ورزشی لیکک، سرآسیاب و ممبی که اعتباراتشان را از وزارت نفت گرفتیم و تمامی پروژه های حیاتی شهرستان بهمئی را با تمام توان پیگیری می کنم ؛ اینها نقشه راهی است که بنده برای خودم طراحی کردم.

فکر و ذکرم کار است

هاشمی پور با تاکید بر اینکه ذکر و فکر من فقط کار است افزود: به غیر از کار هم به چیز دیگری فکر نمی کنم و مبارزه با بیکاری، حاشیه نشینی، فقر و ناهنجاری های اجتماعی در دستور کار بنده است و  برای حل همه مشکلات مشاوران با تجربه دارم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چیزی دارم از همرزمی با شهداست ، توفیق شهادت نداشتم ، خداوند خواست بمانم و قدردان رشادت های همرزمانم باشم.

هاشمی پور در پایان سخنان خود به خداوند پناه برد و گفت: خدایا خودت کمکم کن، خدایا همیشه فقط از تو استمداد طلبیدم و از هیچ قدرتی غیر از قدرت لایزال الهی نترسیدم، به راهم امیدوارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: