« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
عدل هاشمی پور عنوان کرد؛
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس اعمال 3 درصدی استخدامی سازمان بهزیستی در حوزه انتخابیه‌اش را خواستار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، «عدل هاشمی‌پور» در دیدار با جامعه ناشنوایان در دهدشت افزود: همه تکالیفی که خداوند بر عهده انسان‌ها گذاشته برای این است که انسان‌ها خود را بسازند، چون اگر خود را بسازیم دل‌هایمان جای حقیقت می‌شود و به حقوق دیگران تجاوز نمی‌کنیم.

وی با بیان این‌که علما، پیامبران و امامان از قبل خود را ساخته بودند، خاطرنشان کرد: ما مسئولین خود را نشناخته‌ایم، چون اگر خود را شناخته بودیم به این جامعه توجه می‌کردیم.

نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با توجه به سهمیه 3 درصدی سازمان بهزیستی در به‌کار گیری جامعه هدف گفت:آیا در استان به این استخدامی عمل شده، چطور در دیگر شهرستان‌ها صورت اجرایی پیدا کرده اما در کهگیلویه عملی نشده است، مدیریت را به‌نحو صحیح انجام دهید.

هاشمی‌پور تصریح کرد: در کشور به اندازه کافی قانون تصویب شده اما عمل به قانون و نظارت بر اجرای آن ضعیف است.

وی  اعمال استخدامی 3 درصدی سازمان بهزیستی در کهگیلویه را خواستار شد.

هاشمی‌پور اظهار کرد: طبق آیه قران کسانی که به مشکلات جامعه هدف بی‌توجه باشند کر، کور، گنگ و لال هستند.

نماینده کهگیلویه در مجلس افزود:چرا از جامعه هدف در کمیته امداد بکار نگرفته‌اند، امیدوارم این حرف من به گوش مدیرکل کمیته امداد استان برسد.

وی با بیان این‌که با نشستن و منتظر ماندن کارها پیش نخواهند رفتف گفت: باید با کمک گرفتن از بخش خصوصی برای برطرف کردن مشکلات تلاش‌های مثمرثمر انجام دهیم.

هاشمی‌پور ارایه طرح از جامعه هدف را خواستار شد و خاطرنشان کرد:ما هم کوتاهی نخواهیم کرد و از حق و حقوق شما دفاع می‌کنیم.

وی از سفر زیارتی کربلای معلی برای ناشنوایان در تاسوعا و عاشورای حسینی در سال‌جاری خبر داد./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین