« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
اوای دنا:مقام معظم رهبری طی حکمی حجت الاسلام  حاج سید شرف الدین ملک حسینی را به عنوان نماینده ی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب کردند.بسم الله الرحمن الرحیمجناب حجة الاسلام آقای حاج سیّد شرف الدین ملک حسینی دامت تأییداتهبعد السلام و التحیةدر پی درگذشت عالم جلیل القدر مرحوم والد مکرّم و معظّم جنابعالی رضوان الله علیه، بر حسب درخواست و پیشنهاد ارادتمندان آن مرحوم و جنابعالی، شما را که بحمدالله خلف صالح ایشان و آراسته به فضیلت علم و تقوا میباشید، به نمایندگی خود در استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب میکنم. امید است که حضور شما در آن استان و در میان آن مردم انقلابی و غیور که بارها از عرصه های امتحان سربلند بیرون آمده اند، مایه ی برکت و اعتلای روز افزون آن منطقه باشد.والسلام علیکم و رحمة الله سیّدعلی خامنه ای 14 / اسفند /1391 سایت تحلیلی خبری اوای دنا ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری و تبریک به مردم انقلابی و غیور استان برای نماینده محترم ولی فقیه در استان ارزوی موفقیت و سربلندی می نماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت نرگس نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
0
1
حضرت آیت ا... جناب آقای سید شرف الدین ملک حسینی

با ابلاغ سلام ، تحیت و تبریک

انتصاب حضرت عالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد بی گمان برای مردم استان که در فراق ابوی گرام، حضرت آیت ا... ملک حسینی (رحمت ا... علیه) غم به چهره داشتند، التیام بخش درد فراقشان بوده و دست دعا بر حضرت حق داریم که جناب عالی نیز در ترویج احکام الهی و مردم داری، که اندیشه و سیره عملی آن پیر سفر کرده بود در ظل توجه حضرت ولی عصر (عج) موفق و سرافراز باشید.


کرامت نرگس نژاد

مدیرعامل
شرکت سرمایه گذاری زمین و ساختمان معین کوثر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: