« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
مردم شهرستان لنده برای رسیدن به این مقصود یا باید درد بیماری و صف های طولانی را با هم تحمل کنند و یا بار سفر بسته و آواره شهرهای دیگر شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، تامین سلامت، بهداشت و درمان مردم از مهمترین وظایف مسئولان است، چرا که بهداشت و درمان با جان انسان ها سروکار دارد، همچنین ارائه خدمات نوین درمانی و بهداشتی می‌تواند امید به زندگی را در میان جامعه افزایش دهد و به بالاتر رفتن سطح رفاه جامعه کمک کند.

بدون شک یکی از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید بحث تحول نظام سلامت بوده که با اجرای این طرح تحول بزرگی درحوزه بهداشت و درمان و برخورداری مردم از عدالت در حوزه سلامت تا حدود زیادی به وجود آمد و شهرستان لنده هم از این خدمات بی نصیب نگردیده و نسبت به سنوات گذشته از امکانات قابل توجهی برخوردار گردیده و مسولان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز از هیچ کوششی به منظور رسیدن به امکانات بیشتر و تامین سلامت مردم  دریغ نورزیده اند.

اما در این میان کمبود پرشک متخصص ثابت در این شهرستان یکی از دغدغه های بزرگ مسولان و مردم این شهرستان گردیده است.

مردم شهرستان لنده برای رسیدن به این مقصود یا باید درد بیماری و صف های طولانی را با هم تحمل کنند تا به تعدادی از پزشکان متخصص غیر ثابت در تنها درمانگا دولتی شهر لنده دسترسی پیدا کنند و یا بار سفر بسته و آواره شهرهای دیگر شوند.

در همین خصوص تعدادی از شهروندان لنده ای در گفتگو با خبرنگار "آوای رودکوف" با ابراز گلایه از نبود پزشک متخصص ثابت در سطح شهر و تنها درمانگاه این شهرستان از اینکه از ساعات اولیه ی بامداد برای دریافت ویزیت پزشک متخصص به درمانگاه مراجعه و ساعتها را در صف طولانی می گذرانند و در واقع رنجی مضاعفی بر تحمل درد بیماری می کشند گلایه نموده و خواهان رفع این مشکل شدند.

امیدواریم مسولان استانی و کشوری در این زمینه مردم و مسولان شهرستان نوپای لنده را یاری نمایند.

به گزارش آوای رودکوف؛شهرستان لنده به مرکزیت شهر لنده یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. این شهرستان در سال 1391 از شهرستان کهگیلویه جدا و به شهرستانی مستقل تبدیل گردید این شهرستان دارای 24 هزار نفر جمعیت و در فاصله 208 کیلومتری یاسوج مرکز استان  قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: