« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
یاداشت-لطف الله اهنجان
مسولین پاسخ دهند ؛ چرا و با کدام تدبیر این نعمت از مردم گرفته شده است؟ و راز و رمز تعطیلی این مکان ورزشی و مورد علاقه ی مردم چیست؟
پایگاه خبری آوای رودکوف-لطف الله آهنجان:ورزش شنا یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است.

 فردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد.

ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند.

با این مقدمه به اصل موضوع اشاره می کنم که یکی از مهمترین پروژهای عمرانی، ورزشی دولت سابق (دولت دکتر احمدی نژاد)برای شهرستان لنده (که به یمن و برکت آن دولت لنده به خواست همیشگی و دیرینه اش یعنی ارتقاء سطح سیاسی بخش کهن لنده به شهرستان نائل گردید) احداث استخر شنا با هزینه هنگفت یک میلیارد و اندی بوده که آن دولت مردمی در جهت خدمت به مردم تصویب ، اجرا و تحویل نموده تا جوانان این دیار از نشاط و شادی این ورزش بهرمند شوند.

اما نمی دانیم چرا و با کدام تدبیر این نعمت از مردم گرفته شده است؟ و راز و رمز  تعطیلی این مکان ورزشی و مورد علاقه ی مردم چیست؟

راستی ما که نمی دانیم شاید دولتمردان خصوصا متصدیان امر ورزش و جوانان بتوانند به سوال و ابهام مردم جواب بدهند که تعطیل شدن استخر شنای لنده چه نفعی برای دولت و مردم دارد.

اگر هدف از این تعطیلی کم ارزش جلو دادن این مکان ورزشی و اقدام مثبت دولت گذشته باشد مردم که خوب می دانند و عالی می فهمند!

اگر این خدمتگزاران و دلسوزان مردم عنوان بفرمایند که تعطیل شدن این مکان توجیه اقتصادی یا غیره دارد ما مردم کم توقع لنده هم راضی هستیم و تابع مسولان خود نیز می باشیم چرا که دولتمردان خود را از ملت می دانین و نشاط و شادی ورزش شنا را در رودخانه ناهموار مارون ایدنک با ریسک و خط فراوانش تقبل می نماییم .

اما دریغ از یک پاسخ و اطلاع رسانی و احترامی به درخواست مردم و جوانان این شهرستان از طرف مسولان زیربط !

راستی آیا مدیرکل محترم  ورزش و جوانان استان حاضر شد حتی یک بار در نماز جمعه این خطه ی محروم و یا در اجتماع مردم این شهرستان حضور پیدا کنند تا پاسخی به مردم بدهند و یا صدای مردم را بشنوند؟

آیا آن دولت و مسولینی که میلیاردها تومان پول این مملکت را به سنگ و اهن و آجر  تبدیل نموده و زمینی را اشغال کرده اند چه هدفی داشته اند و چرا  آن اهداف محقق نمی شود؟

مدت 7 سال است که از عمر این استخر می گذرد و خیلی از تاسیسات آن  مستهلک شده اما چه کسی نفع برده است دولت یا ملت؟ این پروژه چقدر اشتغال زایی کرده است؟ آیا اگر فعال باشد و حدقل چند نفر جوان بیکار در آن مشغول باشند بهتر از تعطیل شدن آن نیست؟

مسولین امر ورزش چه جوابی دارند و اصولا دنبال چه موضوعی هستند که این خدمت را از مردم گرفتند؟

آیا انتظار درامد زایی دارند؟ آیا با تعطیل شدن، درآمدی محقق می گردد؟

آیا خدمت به خلق و راضی نگهداشتن مردم و شور و نشاط جوانان و پر شدن اوقات فراغت این قشر و اشتغال زایی برای چند جوان در آمد نیست؟

امیدواریم مسولین شهرستان و استان لحظه ای هم که شده به این مهم توجه نموده تصمیمی عاقلانه و دلسوزانه برای جلوگیری از نارضایتی مردم و هدر رفت سرمایه های مملکت اتخاذ نمایند .به امید آن روز

لطف الله اهنجان از فرهنگیان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
دوست
|
United States
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
درود بر اهنجان انتقاد بجایی هست ولی تعریف از دولت قبلی بیشتر خودنمایی میکند کاش در امر توسعه شهرمان دست از سیاسی بازی برداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
پاسخ:
اخه هر چه از دولت سابق و خدمات و مردمی بودن آن بگوییم واقعا کم گفتیم در طول انقلاب هیچ دولتی به اندازه دولت نهم و دهم برای توسعه لنده قدم برنداشت و از جمله:تاسیس دانشگاه لنده-بخش موگرمون-شهرستانی لنده-سالن پوریای ولی-ساختمان بستر درمانی لنده-پروژه آبرسانی ابلش -مطالعه و تصویب جاده تراب لنده-احداث دهها مدرسه و نماز خانه و کانکس و مدارس پیش ساخته -استخر شنای لنده -ساختمان دانشگاه-ساختمان شهرداری-ساختمان دادگستری-ساختمان اموزش و پرورش -خرید خانه معلم لنده در دو طبقه-خرید بیش از 10 هزار متر زمین -استخدام دهها نیرو در ادارات مختلف و آموزش و پرورش -استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و نهضت سواداد آموزی و ساخت مصلی بزرگ لنده و صدها کار دیگر.........
دوست
|
United States
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
من خیلی م
تعصب نیستم ولی اگه اصولگرا بودم هیچوقت تعریفی از دولتهای نهم و مخصوصا دهم نمیکردم ضمنا همه امار و ارقام شما درست نیست استخدام نیروهای نهضتی که کاش نبودی وساختذمصلی که ربطی به دولت نداره و اگه داره هنوز تکمیل نشده و ابرسانی ابلش که از زمان خاتمی شروع شده و در دولت روحانی به ثمر رسید جاده تراب لنده که هنوز که هنوزه خبری ازش نیست و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
باز هم پاسخ:
*ساخت مصلی در زمان صابری استاندار دولت دهم و از محل اعتبارات دولت می باشد.
*کلیه نیروهای حق التدریس و نهضتی و قراردادی در دولت نهم و دهم استخدام رسمی شدند.
*ابرسانی ابلش در دولت نهم و دهم شکل گرفت فقط برق آن ناتمام ماند.
*کار مطالعاتی و تصویب جاده لنده تراب و دهدشت در دولت سابق کلید خورد.
*ساخت دو خوابگاه شبانه روزی در لنده
*تامین زمین جهت بوستان دانش آموزی در دولت قبل
*استقلال ادارات در دولت قبل شکل گرفت
*گاز رسانی به روستاهای ایدنک مالشیخ و مال ملا و.... در دولت قبل صورت گرفت و صدها کار دیگر که قابل انکار نیست.......
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: